İngilizce Türkçe Sözlük







30 Nisan 2021 Cuma

Amr Diab – Dawam El Haal Arapça Sözleri Türkçe Anlamları

دوام الحال من المحال
– Her zaman olmak imkansız.
كلام كتير اتقال
– Çok fazla konuşma.
ولما عشت لقيته سهل
– Ve ben yaşarken, kolaydı.
يكون حقيقة مش خيال
– Gerçek ol, fantezi değil.
دوام الحال من المحال
– Her zaman olmak imkansız.
كلام كتير اتقال
– Çok fazla konuşma.
ولما عشت لقيته سهل
– Ve ben yaşarken, kolaydı.
يكون حقيقة مش خيال
– Gerçek ol, fantezi değil.
امبارح كنت بقول
– Dün diyordum ki
لو افترقنا تكون حياتي دي نهايتها
– Eğer ayrılırsak, hayatım biter.
وانهارده بقيت بقول
– Ve söylemeye devam etti,
مش عايز حد قدامي يجيب سيرتها
– Yaşlı bir adamın özgeçmişine cevap vermesini istemiyorum.
معقول انا اشوف حياتي تبتدي بعد نهايتها
– Hayatımın sona ermesini izliyorum.
دوام الحال من المحال
– Her zaman olmak imkansız.
كلام كتير اتقال
– Çok fazla konuşma.
ولما عشت لقيته سهل
– Ve ben yaşarken, kolaydı.
يكون حقيقة مش خيال
– Gerçek ol, fantezi değil.

ولا كنت اقدر يوم افكر للفراق اعمل حساب
– Ve ayrılmayı, bir hesaplama yapmayı düşündüğüm bir günü takdir etmedim.
ولا كان في بالي حلم عمري
– Hayatımın hayalini de düşünmedim.
في يوم وليله الاقيه سراب
– Son Serap günü ve gecesi
امبارح كنت بقول
– Dün diyordum ki
لو افترقنا تكون حياتي دي نهايتها
– Eğer ayrılırsak, hayatım biter.
وانهارده بقيت بقول
– Ve söylemeye devam etti,
مش عايز حد قدامي يجيب سيرتها
– Yaşlı bir adamın özgeçmişine cevap vermesini istemiyorum.
ديه حقيقة واضحة ولا عينيا متأخر شافتها
– Açık bir gerçeği var ve göz gecikmesi yok.
دوام الحال من المحال
– Her zaman olmak imkansız.
كلام كتير اتقال
– Çok fazla konuşma.
ولما عشت لقيته سهل
– Ve ben yaşarken, kolaydı.
يكون حقيقة مش خيال
– Gerçek ol, fantezi değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder