İngilizce Türkçe Sözlük







28 Nisan 2021 Çarşamba

Sam Smith – I Feel Love İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

It’s so good, it’s so good
– Çok güzel, çok güzel
It’s so good
– Çok güzel

Falling free
– Ücretsiz düşen
Falling free
– Ücretsiz düşen
Falling free
– Ücretsiz düşen

Ooh
– Ooh
It’s so good, it’s so good
– Çok güzel, çok güzel
It’s so good, it’s so good
– Çok güzel, çok güzel
It’s so good
– Çok güzel

Ooh
– Ooh
I’m in love, I’m in love
– Aşık oldum, aşık oldum
I’m in love, I’m in love
– Aşık oldum, aşık oldum
I’m in love
– Ben aşığım

Ooh
– Ooh
I feel love, I feel love
– Aşkı hissediyorum, aşkı hissediyorum
I feel love, I feel love
– Aşkı hissediyorum, aşkı hissediyorum
I feel love
– Aşk hissediyorum

I feel love
– Aşk hissediyorum
I feel love
– Aşk hissediyorum

Ooh
– Ooh
Fallin’ free, fallin’ free
– Fallin’ ücretsiz fallin’ ücretsiz
Fallin’ free, fallin’ free
– Fallin’ ücretsiz fallin’ ücretsiz
Fallin’ free
– Özgürüm

Ooh
– Ooh
You and me, you and me
– Sen ve ben, sen ve ben
You and me, you and me
– Sen ve ben, sen ve ben
You and me
– Sen ve ben

Ooh
– Ooh
I feel love, I feel love
– Aşkı hissediyorum, aşkı hissediyorum
I feel love, I feel love
– Aşkı hissediyorum, aşkı hissediyorum
I feel love
– Aşk hissediyorum

I feel love
– Aşk hissediyorum
I feel love
– Aşk hissediyorum

Fallin’ free
– Özgürüm
You and me
– Sen ve ben
It’s so good
– Çok güzel
It’s so good
– Çok güzel
What are you doing?
– Ne yapıyorsun?
I feel love
– Aşk hissediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder