İngilizce Türkçe Sözlük







29 Nisan 2021 Perşembe

SYRO – Perto De Mim Portekizce Sözleri Türkçe Anlamları

Quando vi que eras tu
– Seni gördüğümde
Quem me faz refém
– Kim beni rehin alır
Do amor
– Aşk hakkında
Que em mim guardei
– İçimde tuttuğum şey
Vejo em ti
– Seni görüyorum
Parte de mim
– Bir parçam

Foi assim que de mim
– Onu yaptım bunu
Tu fizeste alguém
– Biri yaptın
Conto aqui
– Burada sayıyorum
Tudo o que eu sei
– bana kalırsa
Olho pra ti
– Senin için göz
És parte de mim
– Sen benim bir parçamsın

Foi o sorrir
– Bu bir gülümseme oldu
Chorar
– Ağlatmak
Que me prendeu
– Beni kim tutukladı
O teu olhar
– Senin bakışın
E o meu
– Ve benim
Agora teu
– Şimdi senin
E a saudade
– Ve özlem
Vem para ficar
– Kalmak için gel

Mais perto de mim
– Bana daha yakın
Tu não vás embora
– Gitme sana
Preciso de ti
– Sana ihtiyacım var
No mundo lá fora
– Orada dünyada
Hoje eu caio sem a tua mão
– Bugün senin elin olmadan düşüyorum
Porque sem ti eu não tenho chão
– Çünkü sensiz hiçbir katım yok

Fica perto de mim
– Bana yakın dur
Tu não vás embora
– Gitme sana
Preciso de ti
– Sana ihtiyacım var
No mundo lá fora
– Orada dünyada
Hoje eu caio sem a tua mão
– Bugün senin elin olmadan düşüyorum
Porque sem ti eu não tenho chão
– Çünkü sensiz hiçbir yerim yok

Na memória de um lar
– Bir evin anısına
Onde fui feliz
– Mutlu olduğum yer
Já foi casa
– Bir kez ev sahipliği yaptı
De quem te diz
– Sana kim söylüyor
“Volta pra mim”
– “Bana geri dön”
És parte de mim
– Sen benim bir parçamsın

E o vazio de não ter
– Ve sahip olmamanın boşluğu
Quem pertence aqui
– Buraya kim ait
Esta dor que mora em mim
– İçimde yaşayan bu acı
Volta pra lembrar
– Hatırlamak için geri dön
Que sou parte de ti
– Senin bir parçan olduğumu

Foi o sorrir,
– Bu bir gülümseme oldu,
Chorar
– Ağlatmak
Que me prendeu
– Beni kim tutukladı
O teu olhar
– Senin bakışın
E o meu
– Ve benim
Agora teu
– Şimdi senin
E a saudade
– Ve özlem
Vem para ficar
– Kalmak için gel

Mais perto de mim
– Bana daha yakın
Tu não vás embora
– Gitme sana
Preciso de ti
– Sana ihtiyacım var
No mundo lá fora
– Orada dünyada
Hoje eu caio sem a tua mão
– Bugün senin elin olmadan düşüyorum
Porque sem ti eu não tenho chão
– Çünkü sensiz hiçbir yerim yok

Fica perto de mim
– Bana yakın dur
Tu não vás embora
– Gitme sana
Preciso de ti
– Sana ihtiyacım var
No mundo lá fora
– Orada dünyada
Hoje eu caio sem a tua mão
– Bugün senin elin olmadan düşüyorum
Porque sem ti eu não tenho chão
– Çünkü sensiz hiçbir yerim yok

Uh, uh, uh, yeah
– Uh, uh, uh, Evet
Uh, uh, uh, yeah
– Uh, uh, uh, Evet
E a saudade vem para ficar
– Ve özlem kalmak için geliyor

Mais perto de mim
– Bana daha yakın
Tu não vás embora
– Gitme sana
Preciso de ti
– Sana ihtiyacım var
No mundo lá fora
– Orada dünyada
E eu caio sem a tua mão
– Ve senin elin olmadan düşüyorum
Porque sem ti eu não tenho chão
– Çünkü sensiz hiçbir yerim yok

Fica perto de mim
– Bana yakın dur
Tu não vás embora
– Gitme sana
Preciso de ti
– Sana ihtiyacım var
No mundo lá fora
– Orada dünyada
Hoje eu caio sem a tua mão
– Bugün senin elin olmadan düşüyorum
Porque sem ti eu não tenho chão
– Çünkü sensiz hiçbir yerim yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder