İngilizce Türkçe Sözlük







30 Nisan 2021 Cuma

Cat Stevens – Peace Train İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

Now I’ve been happy lately
– Şimdi son zamanlarda mutlu oldum
Thinkin’ about the good things to come
– Gelecek güzel şeyleri düşünüyorum
And I believe it could be
– Ve bunun olabileceğine inanıyorum
Something good has begun
– İyi bir şey başladı

Oh, I’ve been smilin’ lately
– Oh, son zamanlarda gülümsüyorum
Dreaming about the world as one
– Dünyayı bir olarak hayal etmek
And I believe it could be
– Ve bunun olabileceğine inanıyorum
Some day it’s going to come
– Olacak bir gün mutlaka

‘Cause out on the edge of darkness
– Çünkü karanlığın kenarında
There rides a peace train
– Orada bir barış trenine biniyor
Oh, peace train take this country
– Oh, barış treni bu ülkeyi al
Come take me home again
– Gel beni tekrar eve götür

Now I’ve been smiling lately
– Şimdi son zamanlarda gülümsüyorum
Thinkin’ about the good things to come
– Gelecek güzel şeyleri düşünüyorum
And I believe it could be
– Ve bunun olabileceğine inanıyorum
Something good has begun
– İyi bir şey başladı

Oh, peace train soundin’ louder
– Oh, barış treni daha yüksek sesle geliyor
Glide on the peace train
– Barış treninde kayma
Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
Come on the peace train
– Barış trenine gel

Yes, peace train holy roller
– Evet, barış treni kutsal silindir
Everyone jump on the peace train
– Herkes barış trenine atlasın
Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
Come on the peace train
– Barış trenine gel

Get your bags together
– Çantalarınızı toplayın
Come bring your good friends, too
– Gel ve iyi arkadaşlarını da getir
Our cause is getting nearer
– Davamız yaklaşıyor
It soon will be with you
– Yakında seninle olacak

And come and join the living
– Ve gel ve hayata katıl
It’s not so far from you
– Senden çok uzak değil.
And it’s gettin’ nearer
– Ve yaklaşıyor
Soon it will all be true
– Yakında her şey doğru olacak

Oh, peace train soundin’ louder
– Oh, barış treni daha yüksek sesle geliyor
Glide on the peace train
– Barış treninde kayma
Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
Come on the peace train, peace train
– Barış trenine gel, barış treni

(…)
– (…)

Now I’ve been cryin’ lately
– Şimdi son zamanlarda ağlıyorum
Thinkin’ about the world as it is
– Dünyayı olduğu gibi düşünmek
Why must we go on hating?
– Neden nefret etmeye devam etmeliyiz?
Why can’t we live in bliss?
– Neden mutluluk içinde yaşayamıyoruz?

‘Cause out on the edge of darkness
– Çünkü karanlığın kenarında
There rides a peace train
– Orada bir barış trenine biniyor
Oh, peace train take this country
– Oh, barış treni bu ülkeyi al
Come take me home again
– Gel beni tekrar eve götür

Oh, peace train soundin’ louder
– Oh, barış treni daha yüksek sesle geliyor
Glide on the peace train
– Barış treninde kayma
Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
Come on the peace train
– Barış trenine gel

Yes, peace train holy roller
– Evet, barış treni kutsal silindir
Everyone jump on the peace train
– Herkes barış trenine atlasın
Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
Come on, come on, come on
– Hadi, hadi, hadi

Yeah, come on peace train
– Evet, barış trenine bin.
Hey, yes it’s the peace train
– Hey, evet bu barış treni
Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
Come on the peace train, oh peace train
– Barış trenine gel, oh barış treni

(…)
– (…)

Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah
– Ooh-ah, ee-ah, ooh-ah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder