İngilizce Türkçe Sözlük







30 Nisan 2021 Cuma

Black – Everything’s Coming Up Roses İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

You don’t believe me
– Bana inanmıyor musun
I can tell it by your eyes
– Bunu gözlerinden anlayabiliyorum.
There’s a kind of magic
– Bir çeşit sihir var
To be had from your lies
– Yalanlarından kurtulmak için

I used to say that today
– Bunu bugün söylerdim.
Is like tomorrow
– Yarın gibi
Don’t sell it short for truth
– Gerçek için kısa satma

I should have known
– Bilmeliydim.
I should have known
– Bilmeliydim.
Should have known how
– Nasıl olduğunu bilmeliydim
I should have known
– Bilmeliydim.
I should have known by now
– Şimdiye kadar bilmeliydim.

But now
– Ama şimdi
Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor
Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor

You don’t understand it
– Anlamıyor musun
I can tell it by your smile
– Gülümsemenden anlayabiliyorum.
There’s a kind of freedom
– Bir çeşit özgürlük var
To be had from your lies
– Yalanlarından kurtulmak için

I always said that today
– Bunu hep bugün söylerdim.
Is like tomorrow
– Yarın gibi
Don’t sell it short for truth
– Gerçek için kısa satma

I should have known
– Bilmeliydim.
I should have known
– Bilmeliydim.
Should have known how
– Nasıl olduğunu bilmeliydim

Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor
Everything is coming up
– Her şey geliyor
Coming up
– Geliyor

Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor

Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor
Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor

Everything is coming up roses
– Her şey güller geliyor
Everything is coming up
– Her şey geliyor
Coming up…
– Geliyor…

Everything is coming up roses.
– Her şey Güllük gülistanlık olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder