İngilizce Türkçe Sözlük







26 Nisan 2021 Pazartesi

Laura Pausini – Io sì (Seen) [From The Life Ahead (La vita davanti a sé)] İtalyanca Sözleri Türkçe Anlamları

Quando tu finisci le parole
– Kelimeleri bitirdiğinde
Sto qui
– Buradayım
Sto qui
– Buradayım
Forse a te ne servono due sole
– Belki sadece iki taneye ihtiyacın var
Sto qui
– Buradayım
Sto qui
– Buradayım

Quando impari a sopravvivere
– Hayatta kalmayı öğrendiğinde
E accetti l’impossibile
– Ve imkansızı kabul et
Nessuno ci crede
– Kimse inanmıyor
Io sì
– Yaparım

Non lo so, io
– Bilmiyorum.
Che destino è il tuo
– Senin kaderin nedir
Ma se vuoi
– Ama eğer istersen
Se mi vuoi sono qui
– Eğer beni istiyorsan buradayım.
Nessuno ti sente
– Kimse seni duymuyor
Ma io sì
– Ama var

Quando tu non sai più dove andare
– Artık nereye gideceğini bilmediğin zaman
Sto qui
– Buradayım
Sto qui
– Buradayım
Scappi via o alzi le barriere
– Kaç ya da engelleri Kaldır
Sto qui
– Buradayım
Sto qui
– Buradayım

Quando essere invisibile
– Ne zaman görünmez olmak
È peggio che non vivere
– Yaşamamaktan daha kötü
Nessuno ti vede
– Kimse seni görmüyor
Io sì
– Yaparım

Non lo so, io
– Bilmiyorum.
Che destino è il tuo
– Senin kaderin nedir
Ma se vuoi
– Ama eğer istersen
Se mi vuoi sono qui
– Eğer beni istiyorsan buradayım.
Nessuno ti vede
– Kimse seni görmüyor
Ma io sì
– Ama var

Chi si ama lo sa
– Seni seven bilir
Serve incanto e realtà
– Büyü ve gerçekliğe hizmet eder
A volte basta quello che c’è
– Bazen yeterli olan şey var
La vita davanti a sé
– Ondan önceki hayat

Non lo so io
– Bilmiyorum.
Che destino è il tuo
– Senin kaderin nedir
Ma se vuoi
– Ama eğer istersen
Se mi vuoi sono qui
– Eğer beni istiyorsan buradayım.
Nessuno ti vede
– Kimse seni görmüyor
Io sì
– Yaparım

Nessuno ci crede
– Kimse inanmıyor
Ma io sì
– Ama var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder