İngilizce Türkçe Sözlük







29 Nisan 2021 Perşembe

Passenger – Heart’s On Fire İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

Well I don’t know how and I don’t know why
– Peki bunu nasıl bilmiyorum ve bilmiyorum niye
When something’s living well you can’t say die
– Ne zaman bir şeyler yaşıyor Peki sen hiç PES etme
You feel like laughing but you start to cry
– Gülmek istiyorsun ama ağlamaya başlıyorsun
I don’t know how and I don’t know why
– Nasıl ve neden bilmiyorum

I don’t have many and I don’t have much
– Çok fazla yok ve çok fazla yok
In fact I don’t have any but I got enough
– Aslında hiç yok ama yeterince var
Cause I know those eyes and I know that touch
– Çünkü o gözleri biliyorum Ve o dokunuşu biliyorum
I don’t have many and I don’t have much
– Çok fazla yok ve çok fazla yok

But oh darling my heart’s on fire
– Ama sevgilim kalbim yanıyor
Oh darling my heart’s on fire
– Ah sevgilim kalbim yanıyor
Oh darling my heart’s on fire
– Ah sevgilim kalbim yanıyor
For you
– Senin için

Well I don’t know where and I don’t know when
– Bilmiyorum bilmiyorum nerede ve ne zaman
But I know we’ll be lovers again
– Ama tekrar sevgili olacağımızı biliyorum.
I’ll see you someday before the end
– Bir gün sonundan önce görüşürüz
I don’t know where and I don’t know when
– Nerede olduğunu bilmiyorum ve ne zaman bilmiyorum

But oh darling my heart’s on fire
– Ama sevgilim kalbim yanıyor
Oh darling my heart’s on fire
– Ah sevgilim kalbim yanıyor
Oh darling my heart’s on fire
– Ah sevgilim kalbim yanıyor
For you
– Senin için

‘Cause only love songs will break your heart
– Çünkü sadece aşk şarkıları kalbini kıracak
‘Cause only love songs will break your heart
– Çünkü sadece aşk şarkıları kalbini kıracak
‘Cause only love songs will break your heart
– Çünkü sadece aşk şarkıları kalbini kıracak

Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
Oh darlin’ my hearts on fire
– Ah sevgilim kalplerim yanıyor
For you
– Senin için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder