İngilizce Türkçe Sözlük







25 Nisan 2021 Pazar

Canal RCN – Pa’ Quererte İspanyolca Sözleri Türkçe Anlamları

Entiende, no puedo vivir
– Anla, yaşayamam.
Sin ti, baby, puedo morir
– Sensiz bebeğim, ölebilirim.
Si escucho tu voz, yo creo en el amor
– Eğer sesini duyarsam, aşka inanıyorum
Te juro voy a estar pa ti
– Yemin ederim yanında olacağım.
Mi vida te la entrego a ti
– Hayatımı sana veriyorum.
Es preciso decir que tú eres para mí
– Benim için olduğunu söylemek gerekir

Te quiero decir tantas cosas
– Sana çok şey söylemek istiyorum
Sé que no ha sido fácil para ti
– Senin için kolay olmadığını biliyorum
Me quiero morir
– Ölmek istiyorum
Si tú estás sola
– Eğer yalnızsan
Quiero que sepas, siempre me tienes a mí
– Her zaman benim olduğunu bilmenizi istiyorum.

Porque tú eres la alegría de mi vida
– Hayatımın neşesisin çünkü
Si te tengo todas las penas se olvidan
– Eğer sana sahip olursam tüm acılar unutulur

Y pa’ quererte como yo
– Ve seni benim gibi sevmek
Se necesita un corazón
– Bir kalp alır
Que no le tema a la ilusión
– Yanılsamadan korkma
Y sepa amar como mereces
– Ve hak ettiğin gibi sevmeyi biliyorsun

Sin tu amor ya no soy yo
– Aşkın olmadan artık ben değilim
Porque me falta una razón
– Çünkü bir nedenim yok
Por ti late mi corazón
– Senin için kalbim atıyor
Tú eres mi vida, eres mi sol
– Hayatım sensin, güneşim sensin

Sin tu amor ya no soy yo
– Aşkın olmadan artık ben değilim
Porque me falta una razón
– Çünkü bir nedenim yok
Por ti late mi corazón
– Senin için kalbim atıyor
Tú eres mi vida, eres mi sol
– Hayatım sensin, güneşim sensin

Y pa’ quererte aquí estoy yo
– Ve seni sevmek için buradayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder