İngilizce Türkçe Sözlük







27 Nisan 2021 Salı

Hillsong En Español – Océanos (Donde Mis Pies Pueden Fallar) İspanyolca Sözleri Türkçe Anlamları

Tu voz me llama a las aguas
– Sesin beni sulara çağırıyor
Donde mis pies pueden fallar
– Ayaklarımın başarısız olabileceği yer
Y allí te encuentro en lo incierto
– Ve orada seni belirsiz bir yerde buluyorum
Caminaré sobre el mar
– Denizde yürüyeceğim.

Y a tu nombre clamaré
– Ve senin adına ağlayacağım
En ti mis ojos fijaré
– Senin içinde gözlerim düzelecek
En tempestad descansaré en tu poder
– Fırtınada senin gücünde dinleneceğim
Pues tuyo soy
– Çünkü ben seninim
Hasta el final
– Sonuna kadar

Tu gracia abunda en la tormenta
– Ekselansları fırtınada bol miktarda
Tu mano Dios me guiará
– Elin Tanrı bana rehberlik edecek
Cuando hay temor en mi camino
– Yolumda korku olduğunda
Tú eres fiel y no cambiarás
– Sen sadıksın ve değişmeyeceksin

Y a tu nombre clamaré
– Ve senin adına ağlayacağım
En ti mis ojos fijaré
– Senin içinde gözlerim düzelecek
En tempestad descansaré en tu poder
– Fırtınada senin gücünde dinleneceğim
Pues tuyo soy
– Çünkü ben seninim
Hasta el final
– Sonuna kadar

Que tu Espíritu me guíe sin fronteras
– Ruhun Bana Sınırsız Rehberlik Etsin
Más allá de las barreras
– Engellerin ötesinde
A donde tú me llames
– Beni nerede ararsan Ara

Tú me llevas más allá de lo soñado
– Beni rüyanın ötesine götür
Donde puedo estar confiado
– Kendime güvenebileceğim bir yer
Al estar en tu presencia
– Senin huzurunda olmak

Que tu Espíritu me guie sin fronteras
– Ruhun Bana Sınırsız Rehberlik Etsin
Más allá de las barreras
– Engellerin ötesinde
A donde tú me llames
– Beni nerede ararsan Ara

Tú me llevas más allá de lo soñado
– Beni rüyanın ötesine götür
Donde puedo estar confiado
– Kendime güvenebileceğim bir yer
Al estar en tu presencia
– Senin huzurunda olmak

¡Ye-eh! yeh-eh-eh-ah
– Ye-eh! yeh-eh-eh-ah
¡Oh! Mi Jesús
– Oh! Benim İsa
¡Mi Dios!
– Tanrım!

A tu nombre clamaré
– Senin adına ağlayacağım
En ti mis ojos fijaré
– Senin içinde gözlerim düzelecek
Descansaré en tu poder
– Senin gücünde dinleneceğim.
Tuyo soy
– Ben seninim
Hasta el final
– Sonuna kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder