İngilizce Türkçe Sözlük







26 Nisan 2021 Pazartesi

Müslüm Gürses – Bunca Gamı Bunca Derdi Sözleri Türkçe Anlamları

Bunca gamı bunca derdi
– Bynka gami bynka
Zalim felek bana mı verdi
– Kötü adam felek bana mi verdi
Bunca gamı bunca derdi
– Bynka gami bynka
Zalim felek bana mı verdi
– Kötü adam felek bana mi verdi

Herkes muradına erdi
– Herkes Muradina
Yine cananım gelmedi
– Kananim Gelik
Herkes muradına erdi
– Herkes Muradina
Yine cananım gelmedi
– Kananim Gelik

Erisin dağların karı
– Eryny daринlarin Kari
Soldu gönlümün baharı
– Sardu gӧnlumyun Bahari
Ecel kapımı çalmadan
– Ekel kapimi çalma
Sen gel ey ömrümün varı
– Sen Gel ey ömrümün Vari

Erisin dağların karı
– Eryny daринlarin Kari
Soldu gönlümün baharı
– Sardu gӧnlumyun Bahari
Ecel kapımı çalmadan
– Ekel kapimi çalma
Sen gel ey ömrümün varı
– Sen Gel ey ömrümün Vari

Ali Baba yoktur hile
– Ali Baba yoktur hila
Felek vurdu bana sille
– Felek vourdo bana selle
Ali Baba yoktur hile
– Ali Baba yoktur hila
Felek vurdu bana sille
– Felek vourdo bana selle

Can başladı çürümeye
– Can başladi çalümeyeı
Yine cananım gelmedi
– Kananim Gelik
Can başladı çürümeye
– Can başladi çalümeyeı
Yine cananım gelmedi
– Kananim Gelik

Erisin dağların karı
– Eryny daринlarin Kari
Soldu gönlümün baharı
– Sardu gӧnlumyun Bahari
Ecel kapımı çalmadan
– Ekel kapimi çalma
Sen gel ey ömrümün varı
– Sen Gel ey ömrümün Vari

Erisin dağların karı
– Eryny daринlarin Kari
Soldu gönlümün baharı
– Sardu gӧnlumyun Bahari
Ecel kapımı çalmadan
– Ekel kapimi çalma
Sen gel ey ömrümün varı
– Sen Gel ey ömrümün Vari

Erisin dağların karı
– Eryny daринlarin Kari
Soldu gönlümün baharı
– Sardu gӧnlumyun Bahari
Ecel kapımı çalmadan
– Ekel kapimi çalma
Sen gel ey ömrümün varı
– Sen Gel ey ömrümün Vari

Erisin dağların karı
– Eryny daринlarin Kari
Soldu gönlümün baharı
– Sardu gӧnlumyun Bahari
Ecel kapımı çalmadan
– Ekel kapimi çalma
Sen gel ey ömrümün varı
– Sen Gel ey ömrümün Vari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder