İngilizce Türkçe Sözlük







28 Nisan 2021 Çarşamba

Wolf Alice – Smile (Türkçe Çeviri)

I ain’t afraid
I ain’t afraid, though my steps appear tentative
I scope it out, then I throw myself into it
I ain’t ashamed in the fact that I’m sensitive
I believe that it is the perfect adjective
I wear my feelings on my sleeve, I suggested it
It serves me better than to swallow in a sedative
I am what I am and I’m good at it
And you don’t like me, well that isn’t fucking relevant

Korkmuyorum
Korkmuyorum, adımlarım belirsiz görünse de
Kapsamını çıkarıyorum, sonra kendimi içine atıyorum
Hassas olmamdan utanmıyorum
Bunun mükemmel bir sıfat olduğuna inanıyorum
Duygularımı koluma takıyorum, bunu öneririm
Bu bana sakinleştirici içmekten daha iyi etkiediyor
Ben neysem oyum ve bunda iyiyim
Ve sen benden hoşlanmıyorsun, bu pek alakalı değil

Don’t call me mad
There’s a difference, I am angry
And your choice to call mе cute has offended mе
I have power, there are people who depend on me
And even you have time you wish to spend on me
And now you all think I’m unhinged
Well, wind it up and this honeybee stings
Did you think I was a puppet on strings?
Wind her up and this honeybee sings

Bana deli deme
Bir fark var, kızgınım
Ve beni sevimli demen beni rahatsız etti
Gücüm var bana güvenen insanlar var
Ve benim için harcamak istediğin zamanın bile var
Ve şimdi hepiniz benim rahatsız olduğumu düşünüyorsunuz
Pekala, sarın ve bu bal arısı soksun sizi
İplerde kukla olduğumu mu düşündün?
Sarın onu ve bu bal arısı şarkı söylesin

Ah, ah, ah, ah, sun and the shine
Ah, ah, ah, ah, smile
Ah, ah, ah, ah, sun and the shine

Ah, ah, ah, ah, güneş ve parlaklık
Ah, ah, ah, ah, gülümse
Ah, ah, ah, ah, güneş ve parlaklık

If you want me, you can find me at the bar
Lost souls congregate at the bar
Take a minute and remember who you are
Sip a drink, sip one more, and you’re a star

Eğer beni istiyorsan, beni barda bulabilirsin
Kayıp ruhlar barda bir araya geliyor
Bir dakikanızı ayırın ve kim olduğunuzu hatırlayın
Bir içki yudumla, bir tane daha yudumla ve sen bir yıldızsın

Ah, ah, ah, ah, sun and the shine
Ah, ah, ah, ah, smile
Ah, ah, ah, ah, sun and the shine
Ah, ah, ah, ah, smile

Ah, ah, ah, ah, güneş ve parlaklık
Ah, ah, ah, ah, gülümse
Ah, ah, ah, ah, güneş ve parlaklık
Ah, ah, ah, ah, gülümse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder