İngilizce Türkçe Sözlük







26 Nisan 2021 Pazartesi

Noname – Rainforest İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

How you get closer to love?
– Aşka nasıl yaklaşıyorsun?
How you lemonade all your sadness when you openin’ up?
– Açarken tüm üzüntünü nasıl limonata ediyorsun?
How you make excuses for billionaires you broke on the bus?
– Otobüste kırdığın milyarderler için nasıl mazeret uyduruyorsun?
I need niggas around me rollin’ up and smokin’ me up
– Etrafımdaki zencilere ihtiyacım var.

Because, because a rainforest cries
– Çünkü, çünkü bir yağmur ormanı ağlıyor
Everybody dies a little
– Herkes biraz ölür
And I just wanna dance tonight
– Ve sadece bu gece dans etmek istiyorum
And I just wanna dance tonight
– Ve sadece bu gece dans etmek istiyorum
Ah, yeah
– Ah, evet

He my little baby Medusa, tippin’ the juice up
– O benim küçük bebeğim Medusa, meyve suyu bahşiş
I go back and forth in an Uber, travel for two months
– Bir Uber’de ileri geri gidiyorum, iki ay Seyahat ediyorum
I’m the emptiest hallelujah, open my chest up
– Ben en boş hallelujah’ım, göğsümü aç
It’s a rabbit inside my hat, angel all dressed up
– Şapkamın içinde bir tavşan var, melek giyinmiş

Lookin’ to bless up at the milk and the honey gates
– Süt ve bal kapılarında kutsamak için arıyorum
I make money for money sake, I been writin’ a hundred days
– Para için para kazanıyorum, yüz gündür yazıyorum
Took the wretched out the earth and called it baby Fanon
– Sefil dünyayı aldı ve ona bebek Fanon dedi
I know my shoulder blades are shattered wings that carry me home
– Omuz bıçaklarımın beni eve taşıyan kırık kanatlar olduğunu biliyorum

I said baby, come on, you know this flesh is only temporary, brittle as bone
– Bebeğim dedim, hadi ama, bu etin sadece geçici olduğunu biliyorsun, kemik kadar kırılgan
Why don’t you empty out your love for me, then chisel the stone?
– Neden bana olan sevgini boşaltıp taşı kesmiyorsun?
These are ten black commandments, a property loan
– Bunlar on kara emir, bir emlak kredisi
‘Cause every bladed grass of earth, we don’t actually own
– Çünkü dünyanın her çimenine sahip değiliz.
“I am the I am”, says Sam, am I?
– “Ben öyleyim” diyor Sam, değil mi?
The universe bleeds infinity, you got one life
– Evren sonsuzluğa kanıyor, bir hayatın var

Uh, yeah, how you get closer to love?
– Evet, aşka nasıl yaklaşıyorsun?
How you lemonade all your sadness when you openin’ up?
– Açarken tüm üzüntünü nasıl limonata ediyorsun?
How you make excuses for billionaires you broke on the bus?
– Otobüste kırdığın milyarderler için nasıl mazeret uyduruyorsun?
I need niggas around me rollin’ up and smokin’ me up
– Etrafımdaki zencilere ihtiyacım var.

Because, because a rainforest cries (cries)
– Çünkü, çünkü bir yağmur ormanı ağlıyor (ağlıyor)
Everybody dies a little (everybody dies a little)
– Herkes biraz ölür (herkes biraz ölür)
I just wanna dance tonight
– Sadece bu gece dans etmek istiyorum
I just wanna dance tonight (I just wanna dance tonight)
– Sadece bu gece dans etmek istiyorum (sadece bu gece dans etmek istiyorum)

If you think you love me, then bury me when the sun up
– Eğer beni sevdiğini düşünüyorsan, o zaman güneş doğduğunda beni gömün
Faded with the homie, he pearlin’ another blunt up
– Dostum ile solmuş, başka bir künt pearlin’
Talkin’ to Muhammed like, “Niggas don’t really trust us”
– Muhammed’le konuşarak, ” zenciler bize gerçekten güvenmiyor”
Dyin’ on stolen land for a dollar like that ain’t fucked up
– Çalınan topraklarda bir dolar için ölmek berbat bir şey değil

It’s fuck they money, I’ma say it every song
– Bu lanet para, her şarkıda söyleyeceğim
Until the revolution come and all the feds start runnin’
– Devrim gelene ve tüm federaller kaçmaya başlayana kadar
Fuck a goodwill hunting, this is brand new murder
– Şerefiye avının canı cehenneme, bu tamamen yeni bir cinayet
Revolutionary suicide, then close the curtain
– Devrimci intihar, sonra perdeyi kapat

You ain’t seen death, I can hear the blood on the moon
– Sen ölümü görmedin, aydaki kanı duyabiliyorum.
These niggas put a flag upon it, all they do is consume
– Bu zenciler üzerine bir bayrak koydu, tek yaptıkları tüketmek
Only animal that ravage everything in its path
– Yolundaki her şeyi yok eden tek hayvan
They turned a natural resource into a bundle of cash
– Doğal bir kaynağı bir paket nakit haline getirdiler

Made the world anti-black, then divided the class
– Dünyayı anti-siyah yaptı, sonra sınıfı böldü
Now the rich niggas is rich niggas with your bread
– Şimdi zengin zenciler ekmeğinle zengin zenciler
Really bitch niggas with big figures, some cokeheads
– Büyük rakamlar ile gerçekten orospu zenciler, bazı cokeheads
These bitches is cokeheads, man (uh), fuck a billionaire, nigga
– Bu orospular cokeheads, dostum (uh), bir milyarder sikeyim, zenci

How you get closer to love?
– Aşka nasıl yaklaşıyorsun?
How you lemonade all your sadness when you openin’ up?
– Açarken tüm üzüntünü nasıl limonata ediyorsun?
How you make excuses for billionaires, you broke on the bus?
– Milyarderler için nasıl mazeret uyduruyorsun, otobüse mi bindin?
I need niggas around me rollin’ up and smokin’ me up
– Etrafımdaki zencilere ihtiyacım var.

Because, because a rainforest cries (cries)
– Çünkü, çünkü bir yağmur ormanı ağlıyor (ağlıyor)
Everybody dies a little (everybody dies a little)
– Herkes biraz ölür (herkes biraz ölür)
I just wanna dance tonight (dance)
– Sadece bu gece dans etmek istiyorum (dans)
I just wanna dance tonight
– Sadece bu gece dans etmek istiyorum

1 yorum:

  1. Merhaba, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. mi arıyorsunuz? Ben özel bir borç verenim, şirketlere ve bireylere% 2'lik düşük ve makul faiz oranlarıyla kredi veriyorum. E-posta adresi: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil