İngilizce Türkçe Sözlük







25 Mayıs 2021 Salı

Ane Brun – By Your Side İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

You think I’d leave your side baby
– Senin yanından ayrılacağımı mı sanıyorsun bebeğim?
You know me better than that
– Beni bundan daha iyi tanıyorsun.
You think I’d leave you down
– Sana kalsa miydim sanıyorsun
When you’re down on your knees
– Dizlerinin üstüne çöktüğünde
I wouldn’t do that
– Ben olsam yapmazdım
I’ll tell you you’re right when you want
– İstediğin zaman haklı olduğunu söylerim.
And if only you could see into me
– Ve keşke beni görebilseydin

Oh, when you’re cold
– Oh, üşüdüğünde
I’ll be there
– Orada olacağım
Hold you tight to me
– Bana sımsıkı sarıl

When you’re on the outside baby
– Dışarıdayken bebeğim
And you can’t get in
– Ve sen içeri giremezsin
I will show you
– Sana göstereceğim
You’re so much better than you know
– Bildiğinden çok daha iyisin.
When you’re lost and you’re alone
– Kaybolduğunda ve yalnız kaldığında
And you can’t get back again
– Ve bir daha geri dönemezsin
I will find you
– Seni bulacağım
Darling and I will bring you home
– Sevgilim ve ben seni eve getireceğiz
And if you want to cry
– Ve eğer ağlamak istiyorsan
I am here to dry your eyes
– Gözlerini kurutmak için buradayım.
And in no time, you’ll be fine
– Ve hiçbir zaman, iyi olacaksın

You think I’d leave your side baby
– Senin yanından ayrılacağımı mı sanıyorsun bebeğim?
You know me better than that
– Beni bundan daha iyi tanıyorsun.
You think I’d leave you down
– Sana kalsa miydim sanıyorsun
When you’re down on your knees
– Dizlerinin üstüne çöktüğünde
I wouldn’t do that
– Ben olsam yapmazdım

Oh, when you’re cold
– Oh, üşüdüğünde
I’ll be there
– Orada olacağım
Hold you tight to me
– Bana sımsıkı sarıl

Oh, when you’re low
– Oh, sen düşük olduğunda
I’ll be there
– Orada olacağım
By your side baby
– Senin yanında bebeğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder