İngilizce Türkçe Sözlük







27 Mayıs 2021 Perşembe

A36 – Samma gamla vanliga İsveçce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

(Ayo Elai!)
– (Ayo Elai!)

Inget som mättar om det är cash
– Nakit ise doyuran hiçbir şey yok
Då jag har inget att berätta
– O zaman sana söyleyecek bir şeyim yok.
A.T kom in, ey, din trupp, den är bänkad
– A. t içeri Gel, ey, ekibin, eğildi
Skrattar åt hat längst bak i en Merca
– Bir Merca’nın arkasında nefrete gülmek

Folk, de är sura
– İnsanlar, onlar ekşi
Ni är hemma, jag är ute i kylan
– Sen evdesin, ben dışarıdayım
Räknar ba cash, alla andra ba yrar
– Ba nakit sayma, herkes çıldırıyor
Fråga min bror, jag fick staden att lysa
– Kardeşime sor, şehri parlattım
Ge dem en chans, mannen, du är hal
– Onlara bir şans ver, dostum, sen kaygansın
Jag är pappa, du ska göra allting som jag sa
– Ben de bir babayım. söylediğim her şeyi yapacaksın.
Åker bilar i Dubai när jag vill utan tak
– Dubai’de bir çatı olmadan istediğim zaman araba sürmek
Folk de undrar vad jag var
– İnsanlar ne olduğumu merak ediyorlar
Men det ingen fara, låt det vara så, för nu jag är tillbaks
– Ama sorun değil, öyle olsun, çünkü şimdi geri döndüm
Jag är tia, min broder, fråga tie
– Ben Tia, kardeşim, kravat’a sor
Mannen, du är skam som en orm utan filter
– Dostum, filtresiz bir yılan gibi rezil oldun.
Jag är för trött, massa hundar och fittor
– Çok yorgunum, bir sürü köpek ve pussies
Jag är på pent, massa pengar och fnitter
– Ben bastırılmış değilim, çok para ve kıkırdıyor

Jag är samma gamla vanliga
– Aynı eski ben
Här vi åker runt i bilar, automatiska
– Burada arabalarla dolaşıyoruz, otomatik
De är tragiska, boom, pah
– Onlar trajik, boom, pah
Dyker upp med min broder, blåser ut farligt hasch
– Kardeşimle birlikte ortaya çıkıyor, tehlikeli bir esrar patlatıyor
Jag är samma gamla vanliga
– Aynı eski ben
Här vi åker runt i bilar, automatiska
– Burada arabalarla dolaşıyoruz, otomatik
De är tragiska, boom, pow
– Onlar trajik, boom, pow
Dyker upp med min broder, blåser ut farligt hasch
– Kardeşimle birlikte ortaya çıkıyor, tehlikeli bir esrar patlatıyor

Ah, jag är runt massa höghus
– Bir sürü yüksek katlı binanın etrafındayım.
Här dеt bara grönt, vi ser inte några röd ljus
– Burada sadece yeşil, herhangi bir kırmızı ışık görmüyoruz
Finns ingen stoppskylt, här vi kör skit
– Dur işareti yok, burada bok koşuyoruz
Brändе hundra på en Rolle för att komma hit i tid
– Zamanında buraya gelmek için bir rulo üzerinde yüz yaktı

Mannen, folket är barn, man kan tro att jag är Gandalf
– Adamım, insanlar çocuk, benim Gandalf olduğumu düşünebilirsin.
Flappen neck klackspark, kalla mig för Zlatan
– Flappen boyun topuk tekme, bana Zlatan de
Alla tappa andan, låter folk landa
– Herkes nefesini kaybeder, insanların inmesine izin verir
Inte tid för tjafsa, jag har ingen tid för tjafsa
– Fussing için zamanım yok, fussing için zamanım yok
Folk, de gillar snacka, RS, mattsvart
– İnsanlar, atıştırmayı severler, RS, Mat Siyah
Ingen av dem har pengarna, de ba snackar
– Hiçbirinde para yok, sadece konuşuyorlar
Fendi på asfalt, här vi gör show
– Asfalt üzerinde Fendi, burada gösteriyoruz
Vi körde, case closed
– Sürdük, dava kapandı
Jag die, I kör skit och sen jag lay low
– Ölüyorum, bok koşuyorum ve sonra saklanıyorum
Inte hungrig på en hoe, jag är posted
– Bir çapa aç değil, ben gönderildim
Kommer alltid vara i min zone
– Her zaman benim bölgemde olacak
Förr de tog mig som ett joke, big bag on the phone
– Geçmişte beni şaka olarak aldılar, telefonda büyük bir çanta
Låt dem hata på mig för
– Bırak da benden nefret etsinler.

Jag är samma gamla vanliga
– Aynı eski ben
Här vi åker runt i bilar, automatiska
– Burada arabalarla dolaşıyoruz, otomatik
De är tragiska, boom, pah
– Onlar trajik, boom, pah
Dyker upp med min broder, blåser ut farligt hasch
– Kardeşimle birlikte ortaya çıkıyor, tehlikeli bir esrar patlatıyor
Jag är samma gamla vanliga
– Aynı eski ben
Här vi åker runt i bilar, automatiska
– Burada arabalarla dolaşıyoruz, otomatik
De är tragiska, boom, pow
– Onlar trajik, boom, pow
Dyker upp med min broder, blåser ut farligt hasch
– Kardeşimle birlikte ortaya çıkıyor, tehlikeli bir esrar patlatıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder