İngilizce Türkçe Sözlük







30 Mayıs 2021 Pazar

Hanoi Rocks – Don’t You Ever Leave Me İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
Don’t you ever leave me now
– Hiç bırakma beni
Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
If you leave me you will kill me now
– Eğer beni terk edersen şimdi beni öldüreceksin

The lights are slowly going down on Lexington Avenue
– Işıklar yavaş yavaş Lexington Caddesi’nde iniyor
And me, I’m all alone watching the rain falling down on my face
– Ve ben, yapayalnızım yüzüme düşen yağmuru izliyorum
A crowd of people passing by
– Geçen bir insan kalabalığı
I don’t think they recognize me
– Beni tanıdıklarını sanmıyorum.
They fade away into the night
– Geceye doğru kaybolurlar
That’s when I think about you
– İşte o zaman seni düşünüyorum

Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
Don’t you ever leave me now
– Hiç bırakma beni
Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
If you leave me you will kill me now
– Eğer beni terk edersen şimdi beni öldüreceksin

I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.
I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.
I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.

And the memory of all them things that you and me used to do
– Ve senin ve benim yaptığımız her şeyin hatırası
Yeah, and there’s one more thing I wanna tell you
– Evet, ve sana söylemek istediğim bir şey daha var
I wanna tell you how much I really love you, I really do
– Seni gerçekten ne kadar sevdiğimi söylemek istiyorum, gerçekten seviyorum

The lights are slowly going down on the Times Avenue
– Işıklar yavaş yavaş Times Caddesi’nde aşağı gidiyor
And me, I’m all alone watching the tears falling down on my face
– Ve ben, yapayalnızım yüzümde düşen gözyaşlarını izliyorum
A subway train is passing by, driving into the night
– Bir metro treni geçiyor, geceye gidiyor
I jump inside ’cause I ain’t got nowhere to sleep
– İçeri atlıyorum çünkü uyuyacak yerim yok.
That’s when I think about you
– İşte o zaman seni düşünüyorum

Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
Don’t you ever leave me now
– Hiç bırakma beni
Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
If you leave me you will kill me now
– Eğer beni terk edersen şimdi beni öldüreceksin

I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.
I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.
I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.

And all them funny things that you and me used to do
– Ve sen ve ben yaptığımız tüm komik şeyler
You remember, you remember all them things that you and me used to do?
– Sen ve benim eskiden yaptığımız her şeyi hatırlıyor musun?
Don’ forget, don’t bloody never forget!
– Sakın unutma, asla unutma etme!

Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
Don’t you ever leave me now
– Hiç bırakma beni
Don’t you ever leave me, baby
– Beni asla bırakma bebeğim.
If you leave me you will kill me now
– Eğer beni terk edersen şimdi beni öldüreceksin

I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.
I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.
I start living in the memory of you
– Senin anısına yaşamaya başladım.

And the sweet taste of your lips
– Ve dudaklarının tatlı tadı
And the sweet taste od your body
– Ve vücudunuzun tatlı tadı
And the sweet taste from the lips between your legs
– Ve bacaklarının arasındaki dudaklardan tatlı tadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder