İngilizce Türkçe Sözlük







27 Mayıs 2021 Perşembe

PIMRYPIE Feat. F.HERO, BOOM BOOM CASH & M-PEE – เบิ้ล Taylandça Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้
– Düşük bir serbest iyi yapmak
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้เบิ้ล
– Düşük ücretsiz ble iyi yapmak

Pimry Bitch Pimry Bad เรียกกู Pimry แม่
– Pimry orospu Pimry kötü çağrı beni Pimry anne
นั่งอยู่บนแคร่ เสก Money อยู่ใน Air
– Çöp döküm üzerinde oturan para havada
เบิ้ล Baby เบิ้ล Yeah I’m Turnt Baby Turnt
– Kabarcık bebek kabarcık, Evet ben Turnt bebek Turnt değilim
Look กูแม่ค้า แต่กูเดิ้น Baby เดิ้น
– Bak ben mongers, ama ben dünya bebek kalça olmak
วิวกูแซงมึงทุกคน เพราะกูเบิ้ล Baby เบิ้ล
– Ben kabarcık bebek kabarcık çünkü benim, tüm sollama görüntüle
Live กูของจริง เห็นแต่ เงิน Baby เงิน
– Aslında gördüm yaşamak, ama para bebek, para
I’m a Queen I’m a Boss มึงสิเอาแม่นบ่?
– Ben bir Kraliçeyim, Ben bir patronum, şimdi çıkarıyorum.?
Money I have a lot Money I have a lot
– Para çok param var çok param var
Patek Philippe ก็ทีละ 2 ทีละ 2
– Patek Philippe olduğunu bir 2 Tarafından 2
Louis Vuitton ก็ทีละ 2 ทีละ 2
– Louis Vuitton oldu bir 2 Bir 2
รถที่ขับ คันละสี คันละสี
– Araba, arabalar ve renkler, arabalar ve renk
ช่วยเหลือมนุษย์ อีกวันละแสน วันละแสน
– Her gün başka bir insana yardım et ve
อยากจะใช้เงินบอกอีพิมเลยค่ะพี่ขา
– Parayı almak istiyorum……. Ben pin
ของเต็มโกดังเดี๋ยวเสกให้แบบจินนี่จ๋า
– Dolu bir depodan ginny Meng’i değiştirmek için büyü yapacağım
เงินกูหาเอง เดี๋ยวแจกเองค่ะคุณพี่จ๋า
– Para, kendimi BDSM beklerken buluyorum. siz kız kardeşler
ไม่ต้องสอนสาระแน เดี๋ยวกูตบติดข้างฝา
– Yaramazlık öğretmeyin, duvara tokat atarım.

เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้
– Düşük bir serbest iyi yapmak
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้เบิ้ล
– Düşük ücretsiz ble iyi yapmak

Burn ยาง Go to Party
– Lastik yakmak partiye git
รถกูยังไม่แรงซื้อแต่แกงกะหรี่
– Arabam hala güçlü bir satın alma değil, köri
หมอบอยู่บนถนน มึงต้องเรียกกูว่าเฮียหมี
– Yolda çömel, bana Bay ayı demelisin.
แรงแบบซุปเปอร์แมนกับไอมดแดง Double V
– Süpermen gibi güçlü. öksürük, kırmızı karınca, çift V
และพวกกูไม่สนว่ามึงกี่ CC
– Ve birkaç CC olup olmadığım umurumda değil
และเมียมึงจะสวยกว่าเมียกูอีกกี่ CC
– Ve karım, karımdan daha güzel olacağım kaç CC
เมากันอยู่ใน Pub กูพกเป็น GG
– Barda sarhoş bir GG taşıyorum
ไหนใครอยากออก Trip มากระซิบ M-PEE
– Bu yolculuktan çok fısıldamak istiyorsun, M-PEE

Rap จดเขียน Rhyme บนกระดาษ Double A
– Rap hazırlandı, kağıda bir kafiye yaz, çift A
OK OG Battle ต้อง Double B
– Tamam og savaş B çift gerekir
ยิปโซกับยิปซีถือกระเป๋า Double C
– Gypsy Gypsy Gypsy Çingene çanta çift C ile
งานดีตีคู่แบบ Hmmm Double D
– Hmmm Double D ile birlikte en iyi şekilde çalışır
D Double E UK Grime MC
– D çift E İngiltere kir MC
Fendi Gucci Double F Double G
– Fendi Gucci Çift F, Çift G
Double H Hermes เจ๊ดเข้ Pay ได้หมด
– Çift H Hermes ablası-o bir ödeme
คนมันรวย ช่วยไม่ได้ ขอโทษที
– Dostum, ben wall Street’ten wolf, üzgünüm.

Vroom Riding all them Boys Like Vroom Vroom Vroom Vroom
– Vroom Binicilik tüm o çocuklar sevmek Vroom Vroom Vroom Vroom
เงินเข้ามา like Vroom
– Para Vroom gibi geldi
นับจนแทบจะไม่ไหว
– Zor olana kadar say
Vroom Vroom Vroom Vroom
– Vroom Vroom Vroom Vroom
Make it Double Up, Give Your Money Now
– İki katına çıkar, şimdi paranı ver
Double Bounce All Your Money
– Tüm Paranızı İki Katına Çıkarın
Give Me Now, ถึงหน้าหนู Barbie แต่ชอบขี่ ชอบเบิ้ล
– Şimdi bana ver, yüzüme Barbie ama kablo gibi sürme gibi
(ถูกใจให้ฟรีทำดีให้เบิ้ล)
– (Düşük ücretsiz ble için iyi yapmak)

เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้
– Düşük bir serbest iyi yapmak
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้เบิ้ล
– Düşük ücretsiz ble iyi yapmak

ใส่มาทีละสอง ทองเส้นเบ้อเร่อ
– Bir, iki altın çizgi patladı
สาวบอกกู Yummy กว่า Double Cheese Burger
– Kız bana çift Peynirli Burgerden daha lezzetli olduğunu söyle
Murder Murder Prddd Double Guns เหมือนจอห์นวู
– John Woo gibi cinayet cinayet Prddd çift silah
Double Team กรูกันมา แต่กูก็หนึ่งในตองอู
– Çift takım cıvata, ama ben toungoo biriyim.
เบิ้ลไม่อิดออด เบิ้ลไปสิบจอก
– Kablo isteksizce on geniş ekrana kablo değil
เกาะแน่นๆนะน้องตอนพี่เบิ้ลแล้วบิดปลอก
– Sıkı tut bebeğim, bir kablo gördüğümde, kasayı bükün
หอบเงินเข้าใน Bank แล้วกูก็ Boss อยู่ข้างใน Gang
– Bankada para nefes nefese ve ben çete içinde patron oldu
มึงไม่มีสิทธิ์สงสัยใน Champ Botcash บอกเด๊ะใคร #1 ใน Rank วะ
– Botcash Şampiyonunu merak etmeye hakkın yok, söyle bana, 1. sırada kim var?

มองไปตรงนู้นเห็นที่สองสามสี่
– Şuraya bak iki üç dört
มองหาที่หนึ่ง แม่งยืนอยู่ตรงนี้
– Burada duran annemden birini arıyorum.
เบสขอดังๆ เพราะพวกกู Boom Boom
– Yüksek sesle bas çünkü onlar Boom Boom
เบิ้ลเครื่องแรงๆให้แม่งดัง Vroom Vroom
– Kablo makinesi. anneme yüksek sesle Vroom Vroom ver
มันให้เธอแค่ไหน ฉันให้เธอ Double
– Ona bir çift vermek nasıl ona
ไม่มีคำว่าไม่ไหว Baby No Problems
– Bebek yapamayacağım bir kelime yok sorun yok
Come on, Catch Me If You Can
– Hadi, Yakalayabilirsen Yakala beni.
พวกกู High Cloud on Top Rank
– Onlar üst sıralarda yüksek Bulut

เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้
– Düşük bir serbest iyi yapmak
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล เบิ้ล
– Ble ble ble ble ble ble
ถูกใจให้ฟรีทำดีให้เบิ้ล
– Düşük ücretsiz ble iyi yapmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder