İngilizce Türkçe Sözlük







30 Mayıs 2021 Pazar

Wael Jassar – Ghariba El Nas Arapça Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

غريبة الناس… غريبة الدنيا ديا
– Garip insanlar… Garip dünya Dia
اعز الناس يبتغير عليا… مفيش احساس
– Sevgili insanlar Ali’yi değiştirir… Anlamı yok
مفيش ولا ذكرى ليا… خلصنا خلاص
– Leah’ı hatırlamıyoruz… Kurtar bizi! kurtar bizi!
انا ماشي وجبها فيا
– İçinden yürüyorum.
لو كنت عملت خاطر
– Eğer yaptıysan, risk al.
ليوم حلو عشناه
– Tatlı bir gün geçirdik.
في كده
– Zor.
معقول يا ساتر
– Mantıklı, Sutter.
مفيش كده في الحياة
– Hayat öyle bir şey yok.
غريبة الناس غريبة الدنيا ديا
– Garip insanlar garip dünya Dia
اعز الناس بيتغير عليا
– Sevgili insanlar benim üzerimde değişir.
اه
– Ah
سنين عايشين
– Yaşayan yıl.
بموت لو الاقي جرحك
– Canını yakarsam ölürsün.
لا غمض عين
– Göz kırpma yok.
ولا اتدلى اما تضحك
– Ve ben takılmıyorum ya da gülmüyorum.
صبرت سنين
– Yıldır buradayım.
في همك قبل فرحك
– Sevincinden önce aklında.
اسامح مين؟؟
– Kimi affedeyim?؟
روح انت الله يسامحك
– Sen Ruhsun, Tanrı seni affeder.
الومك ليه
– Suçla seni les.
مش فارقة ما هي هي
– Ne olduğunu fark yok.
ده لازمته ايه
– İhtiyacım olan şey de bu.
خلاص حقك عليا
– Kurtuluşunuz yücedir.
فاكراني ملاك وهنسى القسوة ديا
– Fakrani melek ve hennessy zulüm Dia
كلامك زاد وانا مش هنسى القسية
– Sözlerin arttı ve zalimi unutmuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder