İngilizce Türkçe Sözlük







29 Mayıs 2021 Cumartesi

Goombay Dance Band – Sun Of Jamaica İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Long time ago, when I was a young boy
– Uzun zaman önce, ben genç bir çocukken
I saw that movie “Mutiny on the Bounty”
– O filmi gördüm “ödül üzerine isyan”
Starring my idol, Marlon Brando
– Benim idol oynadığı, Marlon Brando
And I felt a yearning for that great adventure
– Ve bu büyük macera için bir özlem hissettim
So many nights I woke up out of a dream
– O kadar çok gece bir rüyadan uyandım ki
A dream of blue seas, white sands,
– Mavi denizlerin, beyaz kumların hayali,
Paradise birds, butterflies and beautiful warm-hearted girls
– Cennet kuşları, kelebekler ve güzel sıcak kalpli kızlar

Sun of Jamaica, the dreams of Malaika
– Jamaika güneşi, Malaika’nın hayalleri
Our love is my sweet memory
– Aşkımız benim tatlı anım

Sun of Jamaica, Blue Lady Malaika
– Jamaika güneşi, Mavi Bayan Malaika
Some day I’ll return, wait and see
– Bir gün geri döneceğim, bekle ve gör
Walk in the sand and I’m happy with you
– Kumda yürü ve seninle mutluyum
We shall be loving and true
– Sevgi dolu ve gerçek olacağız
Oh I sure love Malaika
– Oh, eminim Malaika’yı seviyorum
With all of my heart
– Tüm kalbimle
I will always be faithful and true, yeah true
– Her zaman sadık ve doğru olacağım, Evet doğru

But now as I grew older
– Ama şimdi yaşlandıkça
This buring desire became so strong
– Bu buring arzusu çok güçlü oldu

That I bought me a ticket to fly over there
– Oraya uçmak için bana bir bilet aldığımı
And then I found you
– Ve sonra seni buldum
And we found an eternal love right from the beginning
– Ve en başından beri sonsuz bir aşk bulduk
Stars falling down from the sleepy lagoon
– Uykulu lagünden düşen yıldızlar
Palms swaying under the moon
– Avuç içi Ayın altında sallanan
We were swimming out into the calm, crystal sea
– Sakin içine yüzmek için dışarı çıkmıştık, crystal deniz
In that fateful night I thought to myself
– O kader gecesinde kendi kendime düşündüm
I’ll do everything I can, save every dime
– Elimden geleni yapacağım, her kuruşu kurtaracağım
And one day I’ll return, come back home to you
– Ve bir gün geri döneceğim, sana geri döneceğim
And then I’ll stay forever, forever
– Ve sonra sonsuza kadar kalacağım, sonsuza kadar

Sun of Jamaica, the dreams of Malaika
– Jamaika güneşi, Malaika’nın hayalleri
Our love is my sweet memory
– Aşkımız benim tatlı anım
Sun of Jamaica, Blue Lady Malaika
– Jamaika güneşi, Mavi Bayan Malaika
Some day I’ll return, wait and see
– Bir gün geri döneceğim, bekle ve gör
Walk in the sand and I’m happy with you
– Kumda yürü ve seninle mutluyum
We shall be loving and true
– Sevgi dolu ve gerçek olacağız
Oh I sure love Malaika
– Oh, eminim Malaika’yı seviyorum
With all of my heart
– Tüm kalbimle
I will always be faithful and true, yeah true
– Her zaman sadık ve doğru olacağım, Evet doğru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder