İngilizce Türkçe Sözlük







27 Mayıs 2021 Perşembe

John Miles – Music İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Music was my first love
– Müzik benim ilk aşkımdı
And it’ll be my last
– Ve bu benim sonum olacak
Music of the future
– Geleceğin müziği
And music of the past.
– Ve geçmişin müziği.
To live without my music
– Müziğim olmadan yaşamak için
Would be impossible to do
– Bunu yapmak imkansız olurdu
In this world of troubles
– Bu dertler dünyasında
My music pulls me through
– Müziğim beni çekiyor

Music was my first love
– Müzik benim ilk aşkımdı
And it’ll be my last
– Ve bu benim sonum olacak
Music of the future
– Geleceğin müziği
And music of the past
– Ve geçmişin müziği
And music of the past
– Ve geçmişin müziği
And music of the past
– Ve geçmişin müziği

Music was my first love
– Müzik benim ilk aşkımdı
And it’ll be my last
– Ve bu benim sonum olacak
Music of the future
– Geleceğin müziği
And music of the past.
– Ve geçmişin müziği.
To live without my music
– Müziğim olmadan yaşamak için
Would be impossible to do
– Bunu yapmak imkansız olurdu
‘Cause in this world of troubles
– Çünkü bu dertler dünyasında
My music pulls me through
– Müziğim beni çekiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder