İngilizce Türkçe Sözlük







26 Mayıs 2021 Çarşamba

Nina Simone – My Way İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

And now, the end is near and so I got to face
– Ve şimdi, son yaklaşıyor ve bu yüzden yüzleşmek zorundayım
The final curtain, girl
– Son perde, kız
Friends I say clear and state her case of which I’m uncertain
– Arkadaşlar açık söylüyorum ve belirsiz olduğum davasını belirtiyorum
I’ve lived a life that’s full of travelled each and every highway
– Her otoyolda Seyahat dolu bir hayat yaşadım
And more, much more than this, I did it my way
– Ve dahası, bundan çok daha fazlası, kendi yolumla yaptım

Yeah, regrets, I’ve had a few
– Evet, pişmanlıklar, birkaç tane içtim.
But then again, who feel to me uncertain.
– Ama sonra tekrar, kim bana belirsiz hissediyor.
I did what I had to do and saw it through without exemption
– Yapmam gerekeni yaptım ve istisnasız olarak gördüm
I planned each other course, each careful footstep along the byway,
– Birbirimizin rotasını planladım, yol boyunca her dikkatli adım,
Yeah, and more, much more than this,
– Evet, ve dahası, bundan çok daha fazlası,
I did my way
– Ben kendi yolumu yaptım

Yes, there were times, I’m sure you know
– Evet, zamanlar vardı, eminim biliyorsundur
When I did all much more than I could do
– Yapabileceğimden çok daha fazlasını yaptığımda
But threw it all, when there was doubt, on everyday
– Ama her şey, şüphe olduğunda, her gün attı
And it’s not enough, I faced it all
– Ve bu yeterli değil, her şeyle yüzleştim
And as big as all did my way.
– Ve benim kadar büyük.

Oh, I’ve laughed and cried, had my fill my share of losing
– Oh, güldüm ve ağladım, kaybetme payımı doldurdum
And now, as tears subside, counted also music
– Ve şimdi, gözyaşları azaldıkça, müzik de sayıldı
To think like the old lad
– Yaşlı delikanlı gibi düşünmek
And may I say not in a sky away,
– Ve uzak bir gökyüzünde değil diyebilir miyim,
Oh, no no no, You’re not me, I did it my way.
– Hayır, Hayır, Hayır, sen ben değilsin, kendi yöntemimle yaptım.

What is a man, what have he got
– Bir erkek nedir, ne var
If not himself, and he had not to say the things
– Yoksa kendini ve şeyler söylememeye vardı
He truly feels not words of one for use
– O gerçekten kullanım için bir kelime değil hissediyor
With that shows, I took the blows and did it my way!
– Bu şovla, darbeleri aldım ve kendi yolumla yaptım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder