İngilizce Türkçe Sözlük







28 Mayıs 2021 Cuma

My Chemical Romance – The End. Türkçe Çeviri

Now, come one, come all to this tragic affair
Wipe off that makeup, what’s in is despair
So throw on the black dress, mix in with the lot
You might wake up and notice you’re someone you’re not
If you look in the mirror and don’t like what you see
You can find out, first hand, what it’s like to be me
So gather ’round, piggies, and kiss this goodbye
I’d encourage your smiles, I’ll expect you won’t cry

Şimdi, haydi gel, tüm bu trajik meseleye
Makyajını sil, çaresizlik içindeki
O yüzden siyah elbiseni fırlat at, çok karıştırılan
Uyanıp olmadığın birine dönüştüğünü fark edebilirsin
Eğer aynaya baktığında gördüğünü beğenmiyorsan
Benim gibi olmak nasılmış ilk elden deneyimleyebilirsin
O zaman toplanın, domuzcuklar, ve veda öpücüğü ver
Gülücüklerini desteklerdim, ağlamamanı beklerim

Another contusion, my funeral jag
Here’s my resignation, I’ll serve it in drag
You’ve got front row seats to the penitence ball
When I grow up, I want to be nothing at all!

Çürüdükten sonra, cenaze torbasında
İşte istifam, sürükleyerek teslim edeceğim
Tövbe töreninde ön sıraları kapmışsın
Büyüdüğüm zaman, hiç bir şey olmak istemiyorum!

I said yeah, yeah!
I said yeah, yeah!

Evet dedim, evet!
Evet dedim, evet!

Come on, come on, come on, I said
Save me! (Get me the hell out of here)
Save me! (Too young to die and, my dear)
You can’t! (If you can hear me, just)
Save me! (Walk away)

Haydi , haydi, haydi, dedim ki
Kurtar beni! (Beni bu cehennemden çıkart)
Kurtar beni! (Ölmek için çok gencim, canım)
Yapamazsın! (Eğer beni duyuyorsan, sadece)
Kurtar beni! (Uzaklaş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder