İngilizce Türkçe Sözlük







22 Mayıs 2021 Cumartesi

Blas Cantó – Voy a quedarme İspanyolca Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Quédate esta noche para ver amanecer
– Güneşin doğuşunu izlemek için bu gece kal
Para sentir tu voz
– Sesini hissetmek için
Acariciándome
– Beni okşayarak
Quédate un segundo más, no hay nada que perder
– Bir saniye daha kal, kaybedecek bir şey yok
Mientras dibujo un mar
– Ben bir deniz çizerken
De memorias en tu piel
– Cildinizdeki anıların

He bajado el cielo para descubrir
– Keşfetmek için gökyüzüne indim
Que se esconde en tu mirada
– Bu senin bakışlarında saklanıyor
Solo a unos centímetros de mí
– Benden sadece birkaç santim uzakta

Voy a quedarme y prometo
– Kalacağım ve söz vereceğim
Quererte más que ayer
– Seni dünden daha çok seviyorum
Voy a besarte muy lento
– Seni yavaşça öpeceğim.
Como la primera vez
– İlk kez olduğu gibi
Y dejar atrás el miedo
– Ve Korkuyu Geride Bırak
Con tu alma entre mis dedos, quédate
– Ruhun parmaklarımın arasında, kal
Porque yo voy a quedarme
– Çünkü ben kalacak

Sé que hay muchos como yo con tanto que ofrecer
– Benim gibi sunabileceğim çok şey olduğunu biliyorum
Pero juro que este amor
– Ama yemin ederim Bu aşk
Nadie lo podrá vencer
– Kimse yenemez onu
Y aunque nuestro baile diera un paso marcha atrás
– Ve dansımız geriye doğru bir adım atsa bile
No te preocupes, yo
– Merak etme, ben
Contigo siempre bailaré
– Her zaman seninle dans edeceğim

Qué más da si el mundo se derrumba hoy
– Ya dünya bugün çökerse
O qué pasará mañana
– Ya da yarın ne olacak
Que yo de tu lado no me voy
– Seninle olmak istemiyorum

Voy a quedarme y prometo
– Kalacağım ve söz vereceğim
Quererte más que ayer
– Seni dünden daha çok seviyorum
Voy a besarte muy lento
– Seni yavaşça öpeceğim.
Como la primera vez
– İlk kez olduğu gibi
Y dejar atrás el miedo
– Ve Korkuyu Geride Bırak
Con tu alma entre mis dedos, quédate
– Ruhun parmaklarımın arasında, kal
Porque yo voy a quedarme
– Çünkü ben kalacak

A tu lado aunque nos tiemble el suelo
– Senin yanında yer titriyor olsa da
Se apage el sol, se caiga el cielo
– Güneş söner, gökyüzü düşer
A tan solo unos centímetros los dos
– Her ikisinden de sadece birkaç santim

Ah, ah-ah, ah-ah, ah-ah
– Ah, ah-ah, ah-ah, ah-ah
Ah, ah-ah, ah-ah, ah-ah
– Ah, ah-ah, ah-ah, ah-ah

Y dejar atrás el miedo
– Ve Korkuyu Geride Bırak
Con tu alma entre mis dedos, quédate
– Ruhun parmaklarımın arasında, kal
Porque yo voy a quedarme
– Çünkü ben kalacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder