İngilizce Türkçe Sözlük







21 Mayıs 2021 Cuma

Sheena Ringo – No Verao, As Noites Japonca Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

天上天下繋ぐ花火哉
– Cenneti ve dünyayı birbirine bağlayan Havai Fişekler
万代と刹那の出会ひ
– Bandai ve kısacık karşılaşma
忘るまじ 忘るまじ 忘るまじ
– unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin. unut gitsin.
我らの夏を
– bizim yazımız.
場違ひに冷え切つた体を
– yanlış yerde soğuk olan vücut
人熱に放つて流し流され
– insan ısısına salınır ve yıkanır
思へば遠くへ来たものだ
– düşündüğümden beri uzun bir yol kat ettim.
人生なんて飽く気ないね
– hayat sıkıcı.
まして若さはあつちう間
– gençlikten bahsetmiyorum bile.

今宵全員が魁、一枚目よ
– bu gece, hepimiz ilk olacağız.
皆銘々取りゞの衣裳
– Torizu’nun tüm kostümleri
奔放な命を被ふ化粧
– Dizginsiz yaşam ile makyaj
隠すまじ 隠すまじ 隠すまじ
– gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek, gizlemek
我らは夏よ
– biz summer’ız.
何か知ら落ち込むだ心は
– bir şeyler biliyorum. depresyondayım.
人熱彷徨つて流し流され
– insanlar sıcak, dolaşıyor, kızardı, kızardı, kızardı, kızardı, kızardı, kızardı.
思へば遠くへ来たものだ
– düşündüğümden beri uzun bir yol kat ettim.
永遠なんて素気ないね
– sonsuza kadar olmayacak.
ほんの仮初めが好いね
– geçici bir başlangıcı severim.
愈々宴も酣、本番です
– bu da bir şölen.

皆銘々選り取り全方位
– hepimiz birbirimizi seçiyoruz. her yöne.
獰猛な命燃やす匂ひ
– Vahşi hayat yanan koku
臆すまじ 臆すまじ 臆すまじ
– üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm.
我らは夏よ
– biz summer’ız.
一寸女盛りを如何しやう
– bir kadının asaletine ne dersin?
この侭ぢや行き場がない
– gidecek hiçbir yer yok.
花盛り色盛り真盛り まだ
– çiçekler, renkler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler.

丁度大輪の枝垂れ柳
– Sadece büyük bir ağlayan Söğüt
蘇るひと世の走馬灯
– Dünyanın çalışan fenerlerini canlandırmak
逃すまじ 逃すまじ 逃すまじ
– özledim, özledim, özledim, özledim, özledim, özledim, özledim, özledim
我らの夏を
– bizim yazımız.
一寸 一寸女盛りを如何しやう
– her santimetrede bir kadının asalına ne dersin?
この侭ぢやまだ終れない
– henüz bitiremiyorum.
花盛り色盛り真盛り まだ
– çiçekler, renkler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler, çiçekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder