İngilizce Türkçe Sözlük







19 Mayıs 2021 Çarşamba

Alan Walker & Conor Maynard – Believers İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

They said I needed something in my life
– Hayatımda bir şeye ihtiyacım olduğunu söylediler.
Said I was doing dumb shit all the time
– Hep aptal yapıyordum dedi
‘Cause broken dreams won’t pay your bills at all
– Çünkü kırık rüyalar faturalarını hiç ödemeyecek
I heard it was the wrong things I get right
– Yanlış şeyler olduğunu duydum.
I’m blamin’ all the monsters in my mind
– Aklımdaki tüm canavarları suçluyorum.
With stories from outside this prison walls
– Bu hapishane duvarlarının dışından hikayelerle

‘Cause even if we are hopeless
– Çünkü umutsuz olsak bile
We know that this will hurt
– Bunun acıtacağını biliyoruz
Tomorrow is just a blur
– Yarın sadece bir bulanıklık
That they can’t control
– Kontrol edemedikleri

Believers
– Müminler
Let’s raise a toast
– İçelim
Enjoy the show
– Gösterinin tadını çıkarın
Yeah, believers
– Evet, inananlar
So incomplete
– Çok eksik
Yet all we need
– Henüz bütün ihtiyacımız var
Believers
– Müminler
Let’s raise a toast
– İçelim
Enjoy the show
– Gösterinin tadını çıkarın

They said I wanna come, but I’m terrified
– Gelmek istediğimi söylediler ama korkuyorum.
Headed for the sun but I’m scared of heights
– Güneşe doğru gidiyorum ama yüksekten korkuyorum
So you and me go fallin’ through the dark (no, no)
– Yani fallin karanlık geçip beni’ (hayır, hayır)
You told me to be someone that I like
– Bana sevdiğim biri olmamı söyledin.
Instead of being someone in their eyes
– Gözlerinde biri olmak yerine
Your battle scars make you look like a star
– Savaş yaraların seni bir yıldız gibi gösteriyor

‘Cause even if we’re hopeless
– Çünkü umutsuz olsak bile
We know that this will hurt
– Bunun acıtacağını biliyoruz
Tomorrow is just a blur
– Yarın sadece bir bulanıklık
That they can’t control
– Kontrol edemedikleri

Believers
– Müminler
Let’s raise a toast
– İçelim
Enjoy the show
– Gösterinin tadını çıkarın
Yeah, believers
– Evet, inananlar
So incomplete
– Çok eksik
Yeah, all we need
– Evet, tek ihtiyacımız olan
(We are) Believers
– Biz İnananlarız.
Let’s raise a toast
– İçelim
Enjoy the show
– Gösterinin tadını çıkarın

I want you to know that, believer
– Bunu bilmeni istiyorum, mümin
They can’t control it, believer
– Onlar bunu kontrol edemez, mümin
I want you to know that, believer
– Bunu bilmeni istiyorum, mümin
They can’t control it (they can’t)
– Bunu kontrol edemezler (yapamazlar)
I want you to know that, believer
– Bunu bilmeni istiyorum, mümin
They can’t control it, believer
– Onlar bunu kontrol edemez, mümin
I want you to know that, believer
– Bunu bilmeni istiyorum, mümin
They can’t control it
– Kontrol edemiyorlarmış
No, they can’t control it, ooh, ooh
– Hayır, kontrol edemiyorlar, ooh, ooh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder