İngilizce Türkçe Sözlük







19 Mayıs 2021 Çarşamba

Asfan Shah & Lia Aziz – Pergilah Derita Endonezce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Saat kau beri cinta kasih persenda
– Aşk persenda verdiğinde
Kudamba cinta pertama hatimu terluka
– Arzu ediyorum, ilk aşk kalbin acıyor
Tak hirau tangis lara biar kau derita
– Tak hirau hıçkırıklar lara acı çekmene izin ver
Remuk jiwa dan raga, oh
– Kırık beden ve ruh, oh

Andai dapat kuubah takdir dan masa
– Eğer kaderi ve geleceği değiştirebilirsem
Takkan kubiar diriku terus derita
– Kubiar kendim acı çekmeye devam etmez mi
Bila cinta didusta jiwa merana
– Ne zaman aşk didusta ruh çürümek
Hanya Tuhan yang tahu hatiku ini
– Tanrı sadece kalbimi bilir

Pergilah derita selamanya
– Git sonsuza kadar acı Çek
Tiada penggantimu sampai mati
– Ölüme yedek yok
Bawalah derita itu pergi
– Acıyı getir ve git
Hidupku penuh ranjau dan duri
– Hayatım mayın ve dikenlerle dolu

Ooh-ooh-ooh
– Ooh-ooh-ooh
Hoo-oo-ooh
– Hoo-oo-ooh
Ho-ooh-ooh
– Ho-ooh-ooh

Andai dapat kuubah takdir dan masa
– Eğer kaderi ve geleceği değiştirebilirsem
Takkan kubiar diriku terus derita
– Kubiar kendim acı çekmeye devam etmez mi
Tak hirau tangis lara biar kau derita
– Tak hirau hıçkırıklar lara acı çekmene izin ver
Remuk jiwa dan raga, hoo
– Kırık beden ve ruh, hoo

Kukorban segalanya untukmu
– Kukorban senin için her şey
Tiada nilai ku di matamu
– Gözlerinde benim hiçbir değerim yok
Pergilah derita selamanya
– Git sonsuza kadar acı Çek
Tiada penggantimu sampai mati
– Ölüme yedek yok
Oh, bawalah derita itu pergi
– Oh, bu acıyı ortadan Kaldır
Hidupku penuh ranjau dan duri
– Hayatım mayın ve dikenlerle dolu

Pergilah derita selamanya
– Git sonsuza kadar acı Çek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder