İngilizce Türkçe Sözlük







18 Mayıs 2021 Salı

Black Hanifah – Hanyut Endonezce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Terhanyut
– Sürükler
Dibuai
– İkna etmek
Cahaya
– Işık
Gerhana
– Tutulma
Mengejar
– Kovalamak
Lautan
– Okyanus
Rupanya
– Anlaşılan
Fatamorgana
– Serap
Sering mudah ku berjanji
– Genellikle kolay söz veriyorum
Namun sering jua
– Ama sık sık jua
Ku memungkiri
– Reddediyorum
Kadang ingat
– Bazen hatırla
Kadang ku terlupa
– Bazen unutuyorum
Memandang dunia
– Dünyaya bakmak
Bagaikan syurga
– Cennet gibi
Kekasihku
– Sevgilim
Padamu ku berserah
– Sana teslim oluyorum
Dalam tangis
– Gözü yaşlı
Pedih jiwaku lelah
– Pang ruhum yorgun
Leraikanlah
– Leraikanlahname
Rasa hatiku gundah
– Tat kalbim sorunlu
Permudahkanku mencari arah
– Permudahkanku yön arıyor
Terhanyut
– Sürükler
Dibuai
– İkna etmek
Cahaya
– Işık
Gerhana
– Tutulma
Mengejar
– Kovalamak
Lautan
– Okyanus
Rupanya
– Anlaşılan
Fatamorgana
– Serap
Hoooo
– Hoooo
Hoooo
– Hoooo
Sering mudah ku berjanji
– Genellikle kolay söz veriyorum
Namun sering jua
– Ama sık sık jua
Ku memungkiri
– Reddediyorum
Kekasihku
– Sevgilim
Padamu ku berserah
– Sana teslim oluyorum
Dalam tangis
– Gözü yaşlı
Pedih jiwaku lelah
– Pang ruhum yorgun
Leraikanlah
– Leraikanlahname
Rasa hatiku gundah
– Tat kalbim sorunlu
Permudahkanku mencari arah
– Permudahkanku yön arıyor
Andai langkah
– Eğer adım
Ku terhenti di sini
– Burada durdum
Aku tak ingin
– İstemiyorum
Sesal di sana nanti
– Daha sonra orada pişmanlık
Layu merendang
– Merendang’ı soldur
Mohon untuk kembali
– Geri dönmek için lütfen
Hanya seketika
– Sadece anında
Mengubah kesilapanku
– Hati’yi değiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder