İngilizce Türkçe Sözlük







18 Mayıs 2021 Salı

Madrigal – Ne Zamandır Sendeyim Şarkı Sözleri

Sağım solum çıkmaz sokak
Baharlar çok uzak bana
Ne çok haklıydın, dünde saklıydın
Yarınların yalan

Sordum seni hep yağmura, yıldızlara, aya
Gezdim tozdum belki uyarsın diye, durdun da oralara

Ceza gibi hislerimle bu hâlim
Bu son değil, ne zamandır sendeyim

Aşmış boyum, yerde tozum
Geçmişim kendimden
Bi’ rüyalarda, başka kollarda
Geldim üstesinden

Ceza gibi hislerimle bu hâlim
Bu son değil, ne zamandır sendeyim

(Kopamıyo’san, atamıyo’san)
(Üstünü çizemiyo’san karala)
(Kopamıyo’san, atamıyo’san)
Üstünü çizemiyo’san karala

Kopamıyo’san, atamıyo’san
Üstünü çizemiyo’san karala
Kopamıyo’san, atamıyo’san
Üstünü çizemiyo’san…

Ceza gibi hislerimle bu hâlim
Bu son değil, ne zamandır sendeyim

Ceza gibi hislerimle bu hâlim
Bu son değil, ne zamandır sendeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder