İngilizce Türkçe Sözlük







19 Mayıs 2021 Çarşamba

SENIDAH – Replay Boşnakça Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

U omami sunca
– Güneşin zehirlenmesi ile
Mi malo smo pili
– Ben biraz vardı
Na dlanu sam dala noć
– Avucumun içinde, geceyi verdim
U oči te gledam
– Gözlerine bak
Ne pitam, izvini
– Rica etmiyorum, üzgünüm
Daj mi sve ponovo
– Tekrar bana verdi

Sanjam replay
– Bir tekrarı hayal ediyorum
I dodir na loop
– Ve döngüye dokunun
Da setim se, smejem se
– Bu bana güldüğümü hatırlatıyor
Drhtim ko prut
– Kim bir yaprak sallıyorum
Svi idu na off
– Herkes kapalı olacak
Sve priče na mute
– Dilsiz tüm hikayeler
Sve žene u meni
– İçimdeki tüm kadınlar
Žive kad si tu
– Burada olduğun zaman yaşa
Replay u krug u krug
– Bir daire içinde bir daire içinde tekrar oynatın

O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
Sanjam replay u krug u krug
– Bir daire içinde bir daire içinde bir tekrar hayal ediyorum
O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
Sanjam replay u krug u krug
– Bir daire içinde bir daire içinde bir tekrar hayal ediyorum

Zaludi um
– Zaludi zihin
Moj ženski um
– Kadınsı aklım
Da nisam trezna u tvom sutonu
– Senin alacakaranlığında ayık değildim.
Kad nisi tu
– Sen yokken
Svet mi je blur
– Dünya bulanık
Sve moje pesme me rasplaču
– Tüm şarkılarım ağlıyor
Moj si huk
– Sen benimsin hooke
Moj rejv I bluz
– Benim rave ve blues
Uspori ritam, ubrzaj puls
– Ritmi yavaşlatın, nabzı hızlandırın
Voli me, vrati loop
– Beni seviyor, geri döngü
Sanjam replay na replay u krug
– Bir daire içinde tekrar oynatmayı hayal ediyorum

U – u – u – u – u
– İn-in-in – in-in
Soba I mrak
– Odalar ve karanlık
U – u – u – u – u
– İn-in-in – in-in
Skini mi gard
– Gardımı indir
U – u – u – u – u
– İn-in-in – in-in
Soba I mrak
– Odalar ve karanlık
U – u – u – u – u
– İn-in-in – in-in
Uzdah I dah
– Nefes ve nefes

Sanjam replay
– Bir tekrarı hayal ediyorum
I dodir na loop
– Ve döngüye dokunun
Da setim se, smejem se
– Bu bana güldüğümü hatırlatıyor
Drhtim ko prut
– Kim bir yaprak sallıyorum
Svi idu na off
– Herkes kapalı olacak
Sve priče na mute
– Dilsiz tüm hikayeler
Sve žene u meni
– İçimdeki tüm kadınlar
Žive kad si tu
– Burada olduğun zaman yaşa
Replay u krug
– Bir daire içinde Tekrarla
U krug
– Bir daire içinde

O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
Sanjam replay u krug u krug
– Bir daire içinde bir daire içinde bir tekrar hayal ediyorum

O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
O – o – o – o
– O – o-o-o
U – u – u – u
– In-ın-ın-ın
Sanjam replay u krug u krug
– Bir daire içinde bir daire içinde bir tekrar hayal ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder