İngilizce Türkçe Sözlük







1 Şubat 2018 Perşembe

Jennifer Lopez – Us (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 20

Us (Biz)

Is this a warning?
Bu bir uyarı mı?
My heart beatin’ on an offbeat
Kalbim sıradışı atıyor
Is this a caution
Bu bir ikaz mı?
That I can’t get enough for your need?
İhtiyacına yetemiyor muyum?

Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?

Feelin’ you go on and touch my love
Seni hissediyorum devam et ve aşkıma dokun
Throwing it now, here you go, catch up
Şimdi atıyorsun, hadi bakalım, yakala
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us? (Could it be us?)
Bu biz olabilir mi? (Bu biz olabilir mi?)

Could it be us?
Bu biz olabilir mi?

I’m right here
Ben tam buradayım
Don’t wake me if I’m dreaming
Eğer rüyadaysam beni uyaandırma
Could you be the one without a doubt?
Şüphesiz biri olabilir misin?
Could I be for your keepin’
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?

Feelin’ you go on and touch my love
Seni hissediyorum devam et ve aşkıma dokun
Throwing it now, here you go, catch up
Şimdi atıyorsun, hadi bakalım, yakala

Could it be us?
Bu biz olabilir mi?

Feelin’ you go on and touch my love
Seni hissediyorum devam et ve aşkıma dokun
Throwing it now, here you go, catch up
Şimdi atıyorsun, hadi bakalım, yakala
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us? (Could it be us?)
Bu biz olabilir mi? (Bu biz olabilir mi?)

Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?
Could it be us?
Bu biz olabilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder