İngilizce Türkçe Sözlük







21 Şubat 2018 Çarşamba

Lana Del Rey – Pawn Shop Blues (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 1


Çevirileri daha rahat takip etmeniz için tüm ”Lana Del Ray a.k.a. Lizzy Grant” albümünün çevrilerini alt yazılı olarak youtube’a ekledim. Buradan bakmak istediğiniz şarkıyı bulabilirsiniz. Üsteki video da Türkçe alt yazılı.

Well, I didn’t know it would come to this but
Bu noktaya geleceğini bilmiyordum ama
That’s what happens when you’re on your own
Kendi başınayken bunlar olur
And you’re alright with letting nice things go
Ve senin için güzel şeyleri bırakmak hiç sorun değil

Well, I pawned the earrings that you gave me golden metal flowers dangling
Bana verdiğin sallanan altından metal çiçek küpeleri sattım
And I almost cried as I sold them all
Ve neredeyse hepsini sattığım için ağlayacaktım
I don’t mind living on bread and oranges, no no
Ekmek ve portakal yiyerek yaşamamın benim için mahsuru yok, hayır yok
But I gotta get to and from where I come
Ama geldiğim yere gitmek zorundayım
And it’s gonna take money to go
Ve bunun için para lazım
Oh no, oh oh, oh oh…

In the name of higher consciousness
Daha yüksek biri için
I let the best man I knew go
Şuana kadar tanıdığım en iyi adamın ellerimden gitmesine izin verdim
‘Cause it’s nice to love and be loved
Çünkü sevmek ve sevilmek çok hoş
But it’s better to know all you can know
Ama bilebildiğin her şeyi bilmek daha iyidir
I said it’s nice to love and be loved
Sevmek ve sevilmek çok hoşdur dedim
But I’d rather know what God knows
Ama daha çok tanrının bildiği şeyi bilmeyi yeğlerim
Oh no, oh no, oh no…

I can do this once more
Bunu bir kez daha yapabilirim
No man can keep me together
Hiçbir adam beni bütün tutamaz
Been broken since I was born
Ben doğduğumdan beri parçalıydım – Broken = bir insanın yolunu kaybetmiş veya depresyonda olması. Birinin toplumda bir işe yaramıyor olması. Bir insanın içinden ölü olması, parçalanmış olması.

Well, I didn’t know it would come to this but
Bu noktaya geleceğini bilmiyordum ama
That’s what happens when you’re on your own
Yanında başka kimse yoksa bunlar olur
And you’re alright with letting nice things go
Ve senin için benim gibi hoş şeyleri bırakmak hiç sorun değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder