İngilizce Türkçe Sözlük







25 Şubat 2018 Pazar

Two Feet – I Feel Like I’m Drowning (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 2

You keep dreaming and dark scheming

Sen hayaller kuruyor ve karanlık planlar yapıyorsun

Yeah, you do

Evet, yapıyorsun

You’re a poison and I know that is the truth

Sen bir zehirsin ve bunun doğru olduğunu ben biliyorum

All my friends think you’re vicious

Tüm dostlarım senin kötü niyetli olduğunu düşünüyor

And they say you’re suspicious

Ve senin şüphe uyandırdığını söylüyorlar

You keep dreaming and dark scheming

Sen hayaller kuruyor ve karanlık planlar yapıyorsun

Yeah, you do

Evet, yapıyorsun

I feel like I’m drowning

Boğuluyor gibi hissediyorum

I’m drowning

Boğuluyorum

You’re holding me down and

Beni aşağıda tutuyorsun ve

Holding me down

Aşağıda tutuyorsun

You’re killing me slow

Beni yavaşça öldürüyorsun

So slow, oh-no

Çok yavaş

I feel like I’m drowning

Boğuluyor gibi hissediyorum

I’m drowning

Boğuluyorum

You’re so plastic and that’s tragic

Öyle sahtesin ki ve bu trajik

Just for you

Sadece senin için

I don’t know what the hell you gonna do

Ne halt edeceksin bilmiyorum

When your looks start depleting

Bakışların tükenmeye başladığında 

And your friends all start leaving

Ve bütün arkadaşların gitmeye başladığında

You’re so plastic and that’s tragic

Öyle sahtesin ki ve bu trajik

Just for you

Sadece senin için

I feel like I’m drowning

Boğuluyor gibi hissediyorum

I’m drowning

Boğuluyorum

You’re holding me down and

Beni aşağıda tutuyorsun ve

Holding me down

Aşağıda tutuyorsun

You’re killing me slow

Beni yavaşça öldürüyorsun

So slow, oh-no

Çok yavaş

I feel like I’m drowning

Boğuluyor gibi hissediyorum

I’m drowning

Boğuluyorum

My life’s okay

Benim hayatım yolunda

Yeah, just when you’re not around me

Evet, sadece sen etrafta değilken

My life’s okay

Hayatım yolunda

Just when you’re not around me

Sen etrafımda değilken

My life’s okay

Hayatım yolunda

Just when you’re not around me

Sen etrafımda değilken

My life’s okay

Hayatım yolunda

I feel like I’m drowning

Boğuluyor gibi hissediyorum

I’m drowning

Boğuluyorum

You’re holding me down and

Beni aşağıda tutuyorsun ve

Holding me down

Aşağıda tutuyorsun

You’re killing me slow

Beni yavaşça öldürüyorsun

So slow, oh-no

Çok yavaş

I feel like I’m drowning

Boğuluyor gibi hissediyorum

I’m drowning

Boğuluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder