İngilizce Türkçe Sözlük







25 Şubat 2018 Pazar

Two Feet – Love Is A Bitch (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 1

I’m flyin’, I’m flyin’ high like a bird

Uçuyorum, umuyorum yükseklerde bir kuş gibi

But my fluttering wings can’t keep you from pullin’ me down

Ama çırpınan kanatlarım alıkoymuyor beni aşağıya çekmenden

Your mama, your mama says I’m a fool

Annen, annen bir aptal olduğumu söylüyor

And yeah, maybe that’s true ’cause I can’t stop thinkin’ ’bout you

Ve evet belki bu doğrudur çünkü seni düşünmeden duramıyorum

I’m tryin’, I’m tryin’ not to forget my words

Deniyorum, deniyorum söyleyeceklerimi unutmamayı

‘Cause when I’m around you, I tend to keep changin’ my mind

Çünkü senin etrafımdayken fikrimi değiştirmeye meyilli oluyorum

I promised, I promised myself not to slip back into old habit

Söz verdim, söz verdim kendime eski alışkanlığıma geri dönmemeye dair

‘Cause heartbreak is savage and love is a bitch

Çünkü kalp kırılması acımasızdır ve aşk bir sürtüktür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder