İngilizce Türkçe Sözlük







5 Şubat 2018 Pazartesi

The Weeknd – Party (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 14

See the rides pull in
Arabaların park ettiğini
And the place pack up
Ve mekanın topladığını gördüm
Only enter if you’ve got a dime
Sadece 10 sent’in varsa girebiliyorsun
Saw a cutie on my right catching everybody’s eye
Herkesi sağımdaki tatlı kızı keserken gördüm
Man nobodies going home tonight
Birader bu gece kimselerin eve gittiği filan yok
She said she P-A-R-T-Y
Kız bana; parti yapıyorum, dedi
Took a shot of ‘trone left her worries on the side
Tekila’dan bir yudum alıp tüm dertlerini bir kenara bıraktı
And she down for whatever anything but clever
Ve kız akla yatkın şeyden başka her şeyi yapmaya razı

Then her track start to play
Sonra şarkısı çalmaya başladı
She started singing like woah oh
”woah woah” diye söylemeye başladı
Ooo she started singing like woah oh
”woah woah” diye söylemeye başladı
Everybody raise your cups in the sky
Herkes bardaklarını havaya kaldırsın
Take another hit getting high off of life
Başka bir yudum daha alıp hayattan kopun
Screaming like woah oh
”woah woah” diye bağırıyorum
This is my song, this is my song
Bu benim şarkım, bu benim şarkım

Now she’s drinking all her problems like a god damn alcoholic
Şimdi alkolikmiş gibi bütün problemlerini içiyor
Ain’t no way she is going to remember tonight
Bu geceyi hatırlamasına imkan yok
Shawty show me how you do it
Kızım bana üstümde nasıl oynadığını göster
Hold your drink before you lose it
Yere dökmeden önce içkini sağlam tut
Panties dropping by the end of tonight
Külotun bu gecenin sonuna çıkıyor olacak
She say she P-A-R-T-Y
Parti yapıyorum, dedi
Took another shot now she is tripping on a guy
Tekila’dan başka bir yudum daha aldı, şimdi adamın tekine bulaşıyor
Now she down for whatever and it ain’t no way gon’ be clever
Şimdi her şeyi yapmaya razı ve o yapacağı şeyin akla yatkın bir şey olacağı yok

Then her track start to play
Sonra şarkısı çalmaya başladı
She started singing like woah oh
”woah woah” diye söylemeye başladı
Ooo she started singing like woah oh
”woah woah” diye söylemeye başladı
Everybody raise your cups in the sky
Herkes bardaklarını havaya kaldırsın
Take another hit getting high off of life
Başka bir yudum daha alıp hayattan kopun
Screaming like woah oh
”woah woah” diye bağırıyorum
This is my song, this is my song
Bu benim şarkım, bu benim şarkım

P-A-R-T-Y
P-A-R-T-Y
Hear she got a twin on the side like fries
Fries’ların kenarlarında olduğu gibi bir ikizi varmış
Her eyes are glowing, her mind is blowing
Gözleri parıldıyor, aklı patlıyor
And they better look this good in the morning
Sabah da bu kadar iyi görünseler iyi olur
Show off the pairs, better yet I got two
Eşim var diye gösteriş yapıyor; daha da iyi, bende iki tane var
And you know they all loose with ru-ruffle tattoos
Ve hepsinin ru-ruffle dövmesiyle gevşediklerini biliyorsun
Call me Mike Myers I’mma kill this Grey Goose
Bana Kike Myers de, bu grey goose içkisini bitireceğim
I’mma take my last shot and we gonna make glue
Son yudumumu alacağım sonra sikişme işine geçeceğiz
Wipe the shit off the floor, don’t take off your shoes
Yerdekileri temizle, ayakkabılarını çıkarma
Girl I got a sweet tooth I can bite you if you choose
Kızım benim tatlılara fetişim var, istersen seni ısırabilirim
And if I catch ya man I’mma swing like babe ruth
Ve adamını görürsem Babe Ruth’muş gibi sallayacağım
So it’d be best for him if you kept this on the low-que
O yüzden bunu gizli tutsan onun için en iyisi olur
I can beat that pussy up
O amcığına patlatabilirim
Girl I can bruise you, and talk dirty in your ear like a Bluetooth
Kızım seni yaralayıp kulağına Bluetooth’muş gibi pis konuşabilirim
Girl put your worries in the pot add some water stir it up
Kızım endişelerini demliğe koyup karıştırmak için su ekle
And watch me make magic so long to tragic
Sonra o endişelerini sihirmiş gibi yok etmemi izle
And when we get to morning make it scramble like static
Ve sabah olduğunda statikmiş gibi sinyalini değiştir/sabah olduğunda dün gece diye bir gece olduğunu unut

Everybody raise your cups in the sky
Herkes bardaklarını havaya kaldırsın
Take another hit getting high off of life
Başka bir yudum daha alıp hayattan kopun
Screaming like woah oh
”woah” diye haykırıyorum
This is my song, this is my song
Bu benim şarkım, bu benim şarkım

Everybody raise your cups in the sky
Herkes bardaklarını havaya kaldırsın
Take another hit getting high off of life
Başka bir yudum daha alıp hayattan kopun
Screaming like woah oh
”woah” diye haykırıyorum
This is my song, this is my song
Bu benim şarkım, bu benim şarkım

The Weeknd – Drugs In My Body (Remix) [Türkçe Çeviri]

The Weeknd’in Starboy, Beauty Behind the Madness, House of Balloons, Thursday, Echoes of Silence, Kiss Land ve The Noise EP. albümlerindeki şarkıların hepsinin çevirilerini altta linkini attığım profilimden bulabilirsiniz.

https://www.muzikbuldum.com/author/yasin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder