İngilizce Türkçe Sözlük







4 Şubat 2018 Pazar

Jessie J – Fire (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 16

Fire (Ateş)

He is the flame
O bir alev
He draws me in
Beni içine çeker
That burns within
İçinde yandım
It’s a pain, it’s so sweet, oh
Bu acı, bu çok tatlı
The fix, the craze, by now he needs
Şimdiye kadar onun ihtiyaçları iyileşmek, delirtmek
Only I can’t breathe
Sadece nefes alamıyorum
And I just can’t pull away
Ve ben sadece ayrılamıyorum
Can’t get away, oh, oh
Kurtulamıyorum

From the fire, fire, fire
Ateşten, ateşten, ateşten
I never wanna put it out
Asla söndürmek istemedim
Burning, burning, burning
Yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum
Fire, fire, fire
Alev, alev, alev
I never wanna put it out
Asla söndürmek istemedim
Burning, burning, burning
Yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum

My hands they’re burnt, they’re black, they bleed
Ellerim yanık, ellerim siyah, ellerim kanamış
And embers asleep, my whole world is cold now
Ve köz söner, şimdi bütün dünyam soğuk
The blaze, the heat he’s putting out
Yangın, sıcağı o söndürüyor
Can’t live without
Onsuz yaşayamam
Yeah, I just can’t pull away,
Evet, ben sadece ayrılamıyorum
Can’t get away, oh, oh
Kurtulamıyorum

From the fire, fire, fire
Ateşten, ateşten, ateşten
I never wanna put it out
Asla söndürmek istemedim
Burning, burning, burning
Yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum
Fire, fire, fire
Alev, alev, alev
I never wanna put it out
Asla söndürmek istemedim
Burning, burning, burning
Yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum

Oh [x4]

Fire (fire)
Alev (alev)
Fire (ooh)
Alev (alev)
Fire (fire) Oh
Alev (alev)

Burning my soul now
Şimdi ruhum yanıyor
My soul now
Ruhum yanıyor
My soul now (soul now)
Şimdi ruhum (ruhum şimdi)
My soul now (soul now)
Şimdi ruhum (ruhum şimdi)
My soul now (soul now)
Şimdi ruhum (ruhum şimdi)
My soul now (soul now)

Şimdi ruhum (ruhum şimdi)
My soul now (soul now), Oh
Şimdi ruhum (ruhum şimdi)

From the fire, fire, fire
Ateşten, ateşten, ateşten, ateşten
I never wanna put it out
Asla söndürmek istemedim
Burning, burning, burning
Yanıyorum, yanıyorum, yanıyorum

Oh [x8]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder