İngilizce Türkçe Sözlük







13 Şubat 2018 Salı

Kojo Funds & Raye – Check (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 13

Kojo Funds & Raye – Check (Türkçe Çeviri)

Hold me
Beni tut

Never said you’re gonna do that (ay ay yo yo)
Ne yapman gerektiğini asla söyleme (ay ay yo yo)

Love me
Beni sev

Never said that you could do that
Asla ne yapmış olabildiğini söyleme

Now
Şimdi

Love me
Beni sev

Never said that you would do that
Asla ne yapmış olabileceğini söyleme

No no no no
Hayır hayır hayır hayır

Babe
Bebeğim

Look what you do
Ne yaptığına bak

To me
Bana

No
Hayır

Down low
Aşağı düş

Looking like you care what you came for

Tell me what you want
Ne yapmak istersen bana söyle

Is it me doh
Bana bunu mu yapıyorsun

Anything you want
İstediğin her hangi şeyi

I can be doh
Ben yapabilirim

Right now
Şimdi zamanı

Hear me
Beni dinle

Listen how I talk
Nasıl konuştuğumu dinle

How I act like
Nasıl davranıyorum

You were doing something
Bazı şeyler yaptın

That is not right
Bu doğru değil

Cos right now there’s only one thing
Çünkü şimdi burada sadece bir şey var

I wanna do
Yapmak isterim

Oh-oh-oh-oh

Hear dis
Bunu dinle

Don’t play
Oynama

Do me like that one time no
Bir zaman yokmuş gibi davranabilir misin bana

Don’t do
Yapma

That to me
Bana

That to me, no
Bana, hayır

They go [?]
Onlar giderler

One time
Bir kez

[?] singing in the front line
Ön şeritte şarkı söylerken

Baby don’t don’t do that to me
Bebeğim yapma yapma bana bunu

That to me
Bana

NAKARAT

(She makin’ me)
(O bana yapıyor)

Re check
Tekrar kontrol et

Run the check
Kontrollü koş

Raise the check
Kontrolü yükselt

And got the lives a-check
Ve bir kontrolü yaşa

Roll the weed and then we
Otu sar ve sonra biz

Smoke the zest
Lezzetiyle sigara iç

And you can lay upon my chest (X2)
Ve sen benim göğsümün üzerine uzanabilirsin

Baby girl you’re coming around
Bebek kızım sen etrafıma geliyorsun

I know you’re staying around
Biliyorum sen etrafımda kalıyorsun

Because you never wanna leave
Çünkü sen asla ayrılmak istemezsin

Bombaclart

And when I go in and out
Ve ben içeri dışarı girdiğimde

And dem-a hearing your sounds
Ve seslerini yarı işittiğimde

Saying I’m everything you deep
Ben seni derinleştiren her şeyi söylüyorum

Oh yeah
Oh evet

You wanna know where we can go
Nereye gidebileceğimizi bilmek istersin

All de way to Fernando
Tüm yollar Fernando’ya

You wanna be my Nintendo
Sen benim Nintendo’m olmak istersin

But you gotta know I don’t play no games
Ama sen bilmelisin ben oyunları oynamak istemem

She wanna know where we can go
O nereye gidebileceğimizi bilmek ister

All de way to Fernando
Tüm yollar Fernando’ya

You wanna be my Nintendo
Sen benim Nintendo’m olmak istersin

But you gotta know I don’t play no games
Ama sen bilmelisin ben oyunları oynamak istemem

Nakarat

Baby girl there’s something in my ride
Bebek kızım burada sürüşümde bazı şeyler var

Baby it’s my big black 9
Bebeğim benim büyük siyah 9

Hoping that it don’t take your life
Umuyorum ki hayatını almaz

Baby you will feel alright, feel alright
Bebeğim sen iyi hissedeceksin, iyi hissedeceksin

(Ayyyyy)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder