İngilizce Türkçe Sözlük







20 Şubat 2018 Salı

Sky Ferreira – Easy (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 7

Easy (Kolay)

I know it sounds funny but I just can’t stand the pain
Biliyorum kulağa komik geliyor ama ben sadece acıya dayanamıyorum
And I’m leaving you tomorrow
Ve yarın seni terk ediyorum
Seems to me girl, you know I’ve done all I can
Kızım bana öyle geliyor ki, biliyorsun elimden gelen her şeyi yaptım
You see I begged, stole and I borrowed
Yalvardığımı gördün, ve ödünç aldım

That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım
That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım

Why in the world would anybody put chains on me?
Neden dünyada birileri beni zincirliyor?
I’ve paid my dues to make it
Yapmak için aidatlarımı ödedim
Everybody wants me to be what they want me to be
Herkes onların istediği olmamı istiyor
I’m not happy when I try to fake it, no
Sahte olmaya çalıştığım zaman mutlu değilim, hayır

That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım
That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım

I wanna be high, so high
Sarhoş olmak istiyorum, çok sarhoş
I wanna be free to know the things I do are right
Yaptığım işlerin doğru yaptığımı bilmek istiyorum
I wanna be free
Özgür olmak istiyorum
Just me
Sadece ben

That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım
That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım

Cause I’m easy
Çünkü ben kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım
That’s why I’m easy
Bu yüzden kolayım
I’m easy like Sunday morning
Pazar sabahı gibi kolayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder